{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg.. {{forumTopicSubject}}

Hej, har går med en tanke i hoved om at sælge min Sonic i dele, da jeg ikke rigtig bruger den og en anden/nogle andre skal have glæde af den.
Hvad vil jeg kunne tjene mest på?

I dele eller hel?

Og jeg er bedøvende lige glad med om jeg har smådele liggende tilbage som aldrig bliver solgt osv.

Begrund gerne jeres mening. smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til valg..
Kommentér på:
Hjælp til valg..

Annonce