{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtigere Optræk på hot 50
  • #1   16. okt Kan du ikke rigtigt. Du kan fjerne tragten men så er den også ulovlig

• #2   16. okt Tak for svar !

Nederen man ikke kan det smiley

• #3   16. okt Ville man kunne mærke det "meget" mere hvis man fjernede tragten? ville den så også få mere i topfart?

Tak

• #4   16. okt Du kan skifte rullerne til nogle nye og evt til nogle der vejer 0,5 gram mindre end de originale.

Hvis du skal have bedre optræk, så sælg den og køb en MotoCr Hot 50 Euro 5.
    De trækker meget bedre, larmer mindre og bruger meget mindre benzin.

Jeg solgte den PGO Hot 50 2017 som var her i husstanden og købte en brugt MotoCR Hot 50 2021 ( Euro 5 ).
    Det har jeg ikke fortrudt.

• #5   16. okt Men er Motocr ikke noget skod kvalitet?

• #6   16. okt #3 kommer an på din definition af meget. Det er mærkbart. Topfart ville blive det samme måske lidt højere

#5 jo det er kina kvali, men det er alle 4 takter nu til dags

• #7   16. okt Så politiet kan ikke se den er ulovlig ved at fjerne tragten pga den samme topfart? Har de et bestemt værktøj de har med i bilerne eller kan de kun finde ud af det med en større undersøgelse på deres værksted?

• #8   17. okt #7
    Hvis du fjerner tragten, så skal der en tykkere ring i vario.
    Det dør din motor af. Det er helt sikkert.

Alle PGO er mindst 6 år gamle, da de stoppede med at sælge dem.
    Dertil kommer at du skal tænke på hvor mange teenagere der har ejet dem og skruet på dem.

Reservedelene til MotoCR motoren koster ikke en skid, bort set fra indsprøjtningen og motorstyring.

MotoCR kører med 139QMB motoren, som f.eks. VGA og Peugeot også kører med, på deres 4 taktere.
    Du kan hurtigt finde nyere VGA scootere der har kørt over 20.000 km og stadig kører. ( gamle Volt bude )

Tænk på alle de penge de sparer på benzin.
    Det er ikke et lille beløb.

Den er også billigere i olie.
    Du skal skifte cirka 0,6-0,7 liter olie for hver 1.500 km eller 3.000 km, alt efter model.
    På en PGO der skal du hælde en liter i beholderen for hver 500-600 km.

Jeg er selv nået dertil i mit liv at jeg ikke orker at bokse med patineret, dyser, tomgangsskruer, blandingsskruer, choker osv.
    Derfor går jeg, så vidt muligt, uden om veteraner og gamle scooter uden indsprøjtning.

Jeg trykker på startknappen, så starter motoren og den passer selv alt fra gnisttidspunkt til blanding osv.
    Topfarten gider jeg heller ikke bøvle med, i forhold til ring i vario.
    Den stopper selv når koblingsklokken når et bestemt antal omdrejninger.

• #9   17. okt Det er synd der ikke bliver lavet 2 takt knallerter mere smiley

• #10   17. okt Hvad så med el knallerter? thansen har lige fået en på deres lager er det så tosset?

• #11   17. okt #9
    Hvorfor er det synd?
    De larmer, de sviner miljøet, det bruger meget brændstof, de bruger meget olie og de skal have adskilt motoren for hver 8.000 km, når stemplet skal skiftes.

4 takt skal have indstillet ventilerne og have olien skiftet.

• #12   17. okt Jeg synes bare at 2takt maskiner lyder bedre.. især hvis det er en gear maskine.. jeg synes 4taktere lyder lidt svagt smiley

• #13   17. okt Tunet 2 takter er bare sjovere at køre på.

Kommentér på:
Hurtigere Optræk på hot 50

Annonce