{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
144 visninger | Oprettet:

Omdysning ved ændring af trim og tryk {{forumTopicSubject}}

Hjælp skal jeg skifte dysen højere når jeg skifter trim.og tryk? Den tager jo flere omdrejninger så det ville give god mening.
Min opsætning er
Mk2 sport pro
Yasuni c10
Doppler endurance
Komplet malossi mhr or Kit
Delta clutch
Delta klokke

Nu skifter jeg fra hvid trim og tryk til gul trim og tryk. Skriv kun hvis i er sikker på det!! Tak for hjælpen på forhånd


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omdysning ved ændring af trim og tryk
  • #1   8. jul Skal du ikke

  • #2   8. jul Mange tak så det bare chatgpt der ikke kan finde rundt i det smiley

  • #3   10. jul Der kan godt være noget om snakken.

    Af samme grund som man ikke ska køre ned af bakke på en totakter med høje omdrejninger der kun blir holdt høje af bakken, mens gashåndtaget er lukket.

    Den får køling og smørelse af gashåndtaget.

    Med lettere ruller får den flere omdrejninger ved samme gasgivning, så den ska måske ha lidt feder dyse for ikke at køre for magert ved de omdrejninger.

    Har selv dræbt et cylinderkit ved at ændre for meget på rullevægt og så kørt ned af en lang bakke i medvind kun med kvart gas... plejede at gå fint.. med de gamle rullevægt i smiley


Kommentér på:
Omdysning ved ændring af trim og tryk

Annonce