{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  30km/t knallert top hastighed
  • #1   25. apr Hvis knallerten er ulovlig (konstruktivt ændret), eller politiet måler den på rullefeltet til at kunne køre for hurtigt, får det konsekvenser:

Hvis knallerten kan køre 40-42 km/t:

Du får en bøde
    Hvis den kan køre 43 km/t eller mere:

Første gang: Betinget frakendelse af retten til at køre lille knallert + bøde
    Anden gang: Ubetinget frakendelse af retten til at køre lille knallert i 2 år + bøde + knallerten konfiskeres. Er du under 18 år bliver din mulighed for at tage kørekort til bil udskudt med 6 måneder. Har du erhvervet kørekort til bil som 17-årig, får du frakendt førerretten til bil i 6 måneder.

fra sikkkertrafik, så hvis nogle siger andet så det forkert da dette er loven

• #2   25. apr I princippet er det vel max 39.99 den må køre på vejene/gps for når den er på rullefelt er der ikke noget/lige så meget modstand som der er på vejene derfor går den så ogs lidt hurtigere og derfor skal de trække et par kmt fra målingen som jeg gerne mener er 3kmt fra og 39.99+3 er sjovt nok 42.99 som lige er under de 43 der er ulovligt

På min Piaggio New Typhoon har jeg indstillet min til og kører 36, bare så man er på den sikre side smiley

Kommentér på:
30km/t knallert top hastighed

Annonce