{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Problem med PGO HOT50 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en brugt PGO Hot 50 for en måned siden cirka. Den har pillet skive og GG udstødning og er fra 2007. Den har elendigt optræk. En fuld lovlig knallert med std ruller har langt bedre optræk. Den hakker også en del når man giver gas. Hvis det er til nogen hjælp har jeg kørt en del på veje med mange bump og grusveje. Hvad skal jeg skifte for at komme væk med problemerne? Foresten har den helt std ruller men tror ikke det er det der er problemet. Skal lige siges at jeg er ret ny til knallert.
På forhånd mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med PGO HOT50
  • #1   17. jan Hvad topfart kommer den op i? Ryger den meget?
    Har du renset karburator? Tjek hvad størrelse dyse der er i imens du er igang.
    Prøv at tjek gnist og eventuelt sæt et nyt tændrør i.

Der er rigtig mange ting som kan føre til at den hakker, men jeg vil prøve disse basale ting først

• #2   17. jan du skal jo indstille den

• #3   17. jan Hej den ryger ikke specielt meget. Jeg har ikke renset karburator. Har tænkt mig at tjekke dysen men hvad skal jeg så gøre med den information? Og er det nemt selv at skifte tændrør?

• #4   17. jan Den har førhen kommet op for 70 på speedometer men nu kommer den ikke mere en 60 hvis jeg er heldig.

• #5   17. jan Her er nogle punkter du kan tjekke ud
    1 For høj dyse
    2 Slidt rem
    3 Rensning af karbu
    4 Nogle problemer med stator
    5 For tunge ruller/For blød trykfjeder

• #6   17. jan #3 Det er virklelig let at skifte tændrør, plus der er en miliard videor på hvordan man gør

• #7   17. jan Okay mange tak. Jeg glemte at sige tidligere at der var en enkelt episode hvor jeg kørte over en høj kantsten hvor at 2 sekunder efter døde min knallert. Den kunne ikke startes igen indtil at jeg havde fri fra skole og så ville den gerne køre igen.

• #8   18. jan #3 Der skulle gerne sidde en 72-75 dyse i, så hvis der sidder en 80 dyse f.eks. så kører den lidt for fed og så burde du gå ned i dyse. Når du har tændrøret af så tag lige et kig på farven, og se om du kan få en bedre idé om hvordan blandingen er. Men hvis den ikke ryger utroligt meget så er det nok ikke dysen.

Det kunne også betale sig at skrue studsen af og tjekke membranen og putte 2 nye pakninger på.

Nu fyrer jeg mange ting af her men har du tjekket kompression? Du behøver ikke nødvendigvis at købe en kompressionsmåler, du skal bare kunne mærke en fin smule modstand når du drejer på variator med fingerne (Selvølgeligt kun når den rammer toppen).

profilbillede
  • #9   28. jan Mange tak for alt hjælpen. Der er blevet skiftet kobling, rem og renset karburator. Det er fikset nu

Kommentér på:
Problem med PGO HOT50

Annonce