{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Problem med fart {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen har et hot 50 jeg døjer lidt med her er opsætningen:
17,5mm Polini cp
Stage 6 mkII 70cc
Technigas knæk
5,4g malossi ruller
Og pillet begrænsninger ved godt det ikke er den bedste opsætning men mit problem ligenu er at den simpelthen ikke gider at køre over 60km/t hvilket jeg synes er virkelig mærkeligt har fået indstillet koblingen andet end lidt trimfjedre og kabine skal lige dyses lidt op men den kan sagtens køre helt i bund er der nogen med lidt mere viden der måske kan fortælle mig hvad de tror det er har en ide om det måske er noget el det galt med men har skiftet stator

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med fart
  • #1   22. dec 2024 https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/guider/14376-saadan_indstiller_du_din_karburator_

Gør tingene gennemført. Brug udelukkelses metoden.
    Vi ved ikke hvilken udstødning du har, udover det er en technigas, cylinder ka være sport pro eller racing, luftfilter. Rem vario kobling, passer delene, dyser osv.

Sørg for at få gjort det du ved der skal være gjort, hvis den så har problemer ka vi måske hjælpe smiley

• #2   22. dec 2024 Tager den ordenlige omdrejninger båt du kører ved topfart eller kunne den tage nogle flere?

• #3   22. dec 2024 Hvad rem sidder der i den? Kører den helt ud på vario?

• #4   23. dec 2024 Køre du med standart CDI … eller hvordan ser det ud , fordi hvis det er du gøre det så vil din stadarte CDi nemlig holde en del RPM tilbage , som så gør at farten ikke er mere fordi den burde uden at tøve sagtens kunne køre 90kmt med din Opsætning.
    Ved godt mange mener ubegrænset cdi ikke er nødvendig , Men dem som mener det , glemmer lidt at tænke på hvorfor en ubegrænset CDi så bliver fremstillet til motoren…. Og hvad din udstødning angår så jeg ikke stor fan af at du bruger lige netop den Type udstødningsrør til det cylinder kit du bruger , dog må jeg så indrømme at at din Hot sagtens ville kunne køre over 60kmt med det cylinder og Udstødning setup Alligevel .
    Men hvis jeg var dig så havde jeg ikke lige pillet ved noget som helt i motoren før jeg fik en Ubegrænset CDi monteret på hotten …

Hvad for en Årgang er din Hot … du kan nemlig se i linket om stikket på den cdi i linket passer med din stik … fordi så havde jeg bare købt den i Ubegrænset Racing CDi som ses i dette link Til 190kr….

https://speedline.dk/pgo-hot50-naked-12-6-eger/cdi/p/cdi-racing-peugeot

• #5   23. dec 2024 #4 tænker de findes i samme stik der den passer på flere modeller. Pgo har ikke begrænset cdi. Har aldrig oplevet det eller kender nogle som har. Cdier både fra 90' og frem til 16 har jeg prøvet og de begrænser ikke. Havde en hot fra 14 hvor den nemt tog 13000 omdrejninger på std tændning

• #6   23. dec 2024 #5
    fuldstændig rigtigt

• #8   23. dec 2024 Ok jammen så blev det sat på plads ….. Jeg kan som sagt kun snakke om de modeller jeg selv har afprøvet ….. og det sten sikker at mange ved en hel del mere om lige netop Hotten end jeg selv gøre ….. Jeg taler selvfølgelig kun ud fra hvad jeg selv har oplevet med CDI … jeg hverken vil eller kunne finde på at fortælle noget som jeg selv kan stå ind for….

Kommentér på:
Problem med fart

Annonce