{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  squish
  • #1   14. jan Burde der stå i manualen

  • #2   14. jan Du pløkker det bare på.
    Der er en bund og en toppakning med. På med delene og så er det fint


  • #3   14. jan Forresten hvis du ikke allerede har bestilt og modtaget det.... er du klar over polini sport er et af de lavest ydende sports kits der findes?
    Du får en del mere omdr og dermed effekt ud af så godt som alt andet. Tp trophy, lossi sport, dr evo, athena sport, airsal sport osv osv.
    Polini sport er sådan et rigtig postbud tunkit. Yder godt ved lave omdrejninger. Kører ikke ret stærkt. Holder for evigt.
    Værd at vide inden man tænker årh hvad det er polini det må være det hurtigste.... det er det ikke. Det er noget af det langsommeste du kan finde.


  • #4   14. jan jaa nej men det var jeg vil flyt lortet over på en anden blok så skal bruge nye pakninger og kan sku ik finde nogle på speedline så bare vis der var et spcifikt squish på det når jeg flytter det over

  • #5   14. jan har 2 blokke en med sport krumtap fra msp tuning og et jeg ret sikker på er et motoforce evolution sætter det hele over på en af dem istedet for std krumtap og får måske nog mere kraftig cylle når jeg engang har penge til det self

  • #6   14. jan Vil tro du ka bruge den tyndeste bundpakning i verden og stadig ikke få for lav squish. Der er pænt meget at gi af på de støbejerns kits.
    Jeg brugte std bundpakning da jeg satte dr 70 på min nrg. En af de helt tynde metal pakninger.
    Så ville bare købe en tynd pakning og sætte i så sku den være glad og tilfreds


  • #7   14. jan 0.70

  • #8   14. jan #6


    Jeg brugte tynd bundpakning til stage 6 sport pro. Det var en dårlig ide.

    Det gav en squish på 0,55 mm. ?? Under hvad stage 6 anbefaler


    Men jeg ved ik om man skal sætte kun 1 stk bund pakning med polini sport


  • #9   14. jan Ja Sport pro skal squishes, så der kan en tynd bundpakning godt være 0,2mm for tynd.

    Men på støbejerns kit de gange jeg har indstalleret det har der intet stået i manual om squish. Bare brug den medfølgende pakning eller en standard.

    Har ikke tjekket fartstribe.dk aka speedline aka amfsnitte. Men scooter-attack og maxiscoot har. Tør vædde med kgi osv. også har. Men måske hvis du sender en mail til speedline kan det være de kan sende dig et link til en der burde passe.
    Jeg har et par ark i forskellig tykkelse efter jeg monterede sport pro på min nrg og sku stille squish. Ka ikke huske hvor jeg bestilte dem men det findes. Speedlines webshop er bare ikke så god altid. For pænt lavet ift hvor ringe udvalget og beskrivelserne er.
    Det kan give lidt at øge kompressionen lidt ved at sænke squish med korrekt bundpakning et par tiendedele af en mm.
    Men samtidig sænker man porttiderne ift stemplet så det er lidt win lose win lose smiley
    Derfor jeg synes man bare skal smide en pakning i for at den holder tæt, når det er støbejernes sports kit. Og så starte den op og kun måle squish for sjov hvis man synes det er sjovt at vide hvad den præcist er.
    Har højst streftet mig personligt en gang eller to. Men nu brian siger 0.7mm så gad jeg faktisk godt vide med sikkerhed om squish virkelig er så lav på polini sport, når stage6 skriver 0.75-0.85 til stage6 racing mk2.

    Jeg har altid tænkt det lå helt oppe i 1-2mm måske 3 eller mere på gamle 2t plæneklippere.

    Nu googlede jeg lige hurtig og fandt et slovensk tuner forum hvor de siger 1.2-1.8mm og absolut ikke under 1.0mm. På malossi sport ac til hiper.
    https://forum.mojskuter.com/index.php?topic=36085.0
    En siger hans squish er 2mm.


  • #10   14. jan Lars.

    Du kan prøve dig frem med loddetin og skydelærer.

    Loddetin skal være lodret og så 90 grader så, det er indeni og bag topstykke. Så drejer du krumtap rund så stempel trykker loddetin.

    Derefter måler du med skydelære. digital.

    Men hvis din cylinder er støbejern og ikke er af racing klassen. Så er der vel ingen squish for det.

    Min er alu og racing klasse. Jeg skal bruge flere pakninger. Har jeg gjort og det blev 0,75 mm.

    Har også indstillet italkit tænding 1,4 før top.


Kommentér på:
squish

Annonce