{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Indstilling karburator MHR
  • #2   20. nov Prøv den her der står alt hvad man skal gøre i håber den kan hjælpe dig

  • #3   20. nov det lyder mere som vario kobling problem

  • #4   20. nov Hvad har du sat squish til? Hva karburator har du på.
    Hvad vario og ruller har du.
    Hvilken udstødning


  • #5   20. nov Hej Jacob Jeg har Polini Vario, Gianelli Shot V4 udstødning og noget omkring 7-8 grams ruller i, jeg er ikke sikker da jeg ikke selv har sat rullerne i og jeg har ikke en vægt til så lidt vægt.

    Brian, det er vel noget i karburatoren med tomgangen? Jeg skal have indstillet karburator og det kan blive svært hvis den ikke kan stå i tomgang jo.


  • #6   20. nov Snakker vi om Mhr hyper racing cylinder, eller Mhr replica? Eller mallosi sport.
    Hvad har du justert squish til?
    Og hvad for en karburator og membran har du.


  • #7   20. nov ahahahahaha

    det er nok en af de mest fuckt opsætninger jeg har set længe hahaha


  • #8   20. nov Der er ingen grund til at grine, man skal lære et sted.
    Men grunden til jeg stiller mine spørgsmål er at jeg vil gi #6 ret i at der er en del der umiddelbart ikke passer sammen.


  • #9   20. nov Jeg har 21 mm Polini CP på med 92 dyse. Men jeg har tænkt mig at få større på.

    Jeg har ikke indstillet squish på den.

    Cylinderet er Malossi MHR 47mm til MBK Booster på KGI.


  • #10   20. nov Brian hvad er det du mener der er Fucked op med min opsætning jeg søger hjælp så det ville ikke gøre noget hvis du skrev noget nytte i stedet for at grine af min scooter.

  • #11   20. nov Mhr kræver stor udstødning og karburator..
    Jeg har c21 udstødning på.
    Skiftede min 24mm til 28mm da den var for lille og luft flow blev alt for voldsomt i de høje omd.
    Min membran blev også revet i stykker, så måtte i en mallosi vr14.
    Kører 3.8g ruller. Du skal have stram tryk fjeder og trim i.
    Hvis du har for lille en udstødning på, falder den fuldstændig sammen, prøvede med en k11 som jeg havde lavet 10hk på en sport pro cylinder, på Mhr laver den 7hk.
    Mhr er en voldsom racer cylinder, den er ikke egnet til et kompromis.
    Du skal have justeret squish til 0.6mm


  • #12   20. nov Jeg får nok snart noget 28 mm karburator på, og så må vi se til det med udstødningen jeg har ikke ret mange penge lige for tiden så jeg ved sgu ikke.
    Jeg havde Hebo Manston cylinder på før og der kørte den som smurt udover at den druknede på toppen.
    Så du tænker at jeg skal have Større karburator, Større Udstødning og ny membran?
    Og så ned i ruller?
    Og hvis det er hvilken udstødning og membran anbefaler du til min opsætning?


  • #13   20. nov Yasuni laver bare de bedste udstødninger efter min mening. C21 går rigtig godt til Mhr.
    Jeg er selv gået fra polini evo membran til mallosi vr14. Da min skød benzin bagud.
    Og ja ned i ruller, men tror du skal starte med en anden udstødning. Og ned i ruller.


  • #14   20. nov V4 er kun til midrange kits, den er alt for lille. Du får aldrig Mhr til at vågne op med den

  • #15   20. nov Okay så C21 eller hvad, og vil det passe fint med 28mm karburator også? Så kigger jeg på noget membran osv.
    men hvad med det med squish hvordan ved du at det er lige akkurat 0,6 mm?
    Er der ellers noget du tænker?


  • #16   20. nov Jo der må gerne grines når tosser som dig (tuner) haahaha

    du skal vælge hvad skal den bruges til
    vil jeg gå efter det cylinder jeg har eller sen udstødning jeg har

    fordi du har en ok sport udstødning til en racing udstødning ved ikke med karburator hvad du har på læser ikke alt der er skrevet siden du svaret mig

    også skal du lige læse lidt om indstilling og arbejds område før du enlig begynde fordi en c16 ville vare god til cylinder og med en 20 mm karburator men hvis du ikke kan indstille arbejds område så kan du rode med karburator fra nu og til du dør og stadig syndes den er lam


  • #17   20. nov Du må simpelthen lige sende en ny besked, jeg fatter hat af hvad du skriver. Det er vidst dig der er en tosse med den skrivestil hahaha.

  • #18   20. nov hvad mener du jeg har lært mig selv at læse og skrive fordi at skolerne ikke kunne og du er en af de få som ikke kan læse mine tekster ja der mangler ., åhhhe nej

  • #19   20. nov
    Nej det er ikke dit punktum og komma jeg forstår bare ikke hvad du skriver.
    “fordi du har en ok sport udstødning til en racing udstødning”
    “ vil jeg gå efter det cylinder jeg har eller sen udstødning jeg har”
    Jeg forstår det altså ikke, undskyld mig.


  • #20   20. nov du har en ok sports udstødning. til en racing cylinder som mhr er ville en større være bedre og det har du også fået af vide med at en c16 er bedre

    det jeg mener med vil jeg gå efter det cylinder jeg har eller sen udstødning jeg har”

    det skal menes at du skal se på de dele som du nu har og sige til dig selv vil jeg gå efter mit mhr racing cylinder eller min Gianelli udstødning (mente du have en sito)
    fordi de to ting passer ikke samme ja du kan køre med det men det bliver ikke godt da de to ting arbejder ved forskellige omdrejninger


  • #21   20. nov Jeg er lidt enig i at du er nødt til at finde ud af hvad du vil din scooter skal.
    Køre hverdag, eller køre race.
    Mhr er et voldsomt kit, der kræver stort af alt, og når den spiller optimalt, så er der mange ting som lever et hårdt liv. (og måske ikke så længe)
    Bare det at min tager så mange omd nu at det olie jeg brugte, brænder af. Så jeg var nødt til at skifte stempel og olie.
    Du er ude i et dyrt projekt at få max ud af Mhr.



  • #22   20. nov Jeg forstår dig så klart nu Brian :D.

    Jeg vil godt have scooteren til at være hverdags scooter men ikke noget der skal bruges ufatteligt meget. Det skal bruges frem og tilbage i skole som er 6 km hver vej og så også til lidt kørsel i weekenderne osv, men ikke voldsomt meget.


  • #23   21. nov Jeg vil mene du har valgt en forkert cylinder, men du skal først og fremmest have en ny udstødning..
    Og lettere ruller.
    Der er det kun at prøve sig frem. 0.5g forkert gør en kæmpe forskel, du er ikke i tvivl om når det funger. Men du skal nok ned omkring 4g.


  • #24   21. nov Ja jeg ved ikke hvad der ellers er af valg af udstødning til BWS som ikke er c21 for mener ikke man kan få c21 til BWS.

  • #25   21. nov Du kan få en mallosi Mhr udstødning til BW's

Kommentér på:
Indstilling karburator MHR

Annonce