{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedre optræk på lovlig hot
  • #1   25. sep 2023 jeg elsker at du modsiger dig selv hahaha

du kan prøve med letter ruller og andre trim fjeder

• #3   25. sep 2023 Jo jo jo det er en scooter det er on off gas

• #5   25. sep 2023 #2
    Bliver sgu for fristet til at give den fuld gas ellers

• #6   25. sep 2023 #1
    Ved godt at det lyder dumt bliver bare for fristet til at give den fuld gas ellers

• #8   25. sep 2023 Det fuld gas eller ingen gas Hvis man kører ulovligt kan man sgu lige så godt få den helt tunet smiley

• #10   25. sep 2023 jeg glæder mig til at flyve forbi skolen med 280 i min bil det bliver godt jo yngre jo flere point og lære giver vel 1000 point

• #12   25. sep 2023 ja det var den gang man godt måtte være ukorrekt stewart stardust for the winn

• #13   25. sep 2023 nok ik lige ved en skole der holder man den nok lige max på 35-40 smiley

plejer dog at holde min på 50 på normale veje det kun på de lange veje hvor der ik lige er nogen jeg smider min op på 70

• #14   25. sep 2023 #13 helt som en 15 årige ville sige som ikke har fået respekt for fart inu og ved hvad der sker med en selv ved den fart smiley

• #15   25. sep 2023 plejer at holde min på de 50 på normale veje det er dog samme princip som i bil du kører vel heller ik 130 forbi en skole ligesom jeg heller ik kører 70 forbi en plejer at kører 35-40 max det kun lige på de store lange veje jeg nogen gange kan finde på at kører 60-70

• #16   25. sep 2023 ja ja så siger vi det smiley

• #17   25. sep 2023 De fleste scootere skal have strammere trim når man kører med ring i.
    Det hæver omdrejningstallet fra 0-10 kmt hvilket er et problem for de fleste lovlige scootere.
    Kører den med for lave omdrejninger til du rammer 10 kmt, så kan trimfjedre hjælpe med at få omdrejningerne op i effektområdet fra 0kmt

• #19   25. sep 2023 #1 ville 6,0 grams ruller være okay? eller skal man gå lavere eller højere smiley
    Og trimfjedre ved jeg ikke en skid om så hvor mange omdr. ville du anbefalde de skal have?

• #20   25. sep 2023 Ud fra min erfaring vil 6g være for let. Nærmere 6,5-7g passer. Men så igen jeg har ik erfaring med hot lovlig tun.
    Når jeg har sat trimfjedre i lovlige knallerter har jeg først fundet ud af den starter for lavt, så købt 1000 1500 og 2000 trimfjedre i thansen og prøvet dem i midten.var det for højt så lavere og omvendt hvis omvendt og så returneret dem jeg ikke sku bruge alligevel

• #22   25. sep 2023 #20
    Jeg skrev også om noget powerfilter på en lovlig hot og der var en der mente man kunne gøre det med 19mm karbu og dyse op men kan man det uden at den får for meget luft? smiley

• #24   25. sep 2023 Ja man kan godt dyse op til en 19mm gir rette blanding.
    Giver det mening at gøre på en lovlig knallert? Nej.
    Giver det nogen effekt? Nej
    Giver det problemer med regn og støv? Ja
    Så alt i alt ja men..... du ka også sætte tre kilo bly op i dit anus inden du skal slås ,for at få en højere kampvægt, men det hjælper dig ikke og det koster penge i bly og blod i anus. Så ja det ka du godt, hvis du vil smiley

• #25   25. sep 2023 #18 I den besked da jeg skrev fuld gas eller ingen gas mente jeg dog mere at hvis man er gået igang med at tune kan man lige så godt tune de ting man nu kan som jeg ogs nævnte længere hen i beskeden

Dog er det ik fordi jeg kører med kvart gas eller fuld gas konstant det mere at jeg kan syntes det meget hyggeligt at kører hurtigt men samtidig have sund fornuft og overholde de standard færdselsregler så jeg ik som sådan bringer andrer folk i trafikken i fare men jeg samtidig kan have det hyggeligt og sjovt imens jeg kører tænker lidt det er grunden til alle ogs begyndte med knallert/scootere og så smadrer jeg jo heller ik igennem i en skole zone men kører stille og roligt forbi indtil man kommer ud på en rigtig vej da det jo bare er sund fornuft kan godt være jeg er lidt små spasser men er ik helt hjernedød

• #28   25. sep 2023 #24 god formulering smiley
    Og tak smiley

Kommentér på:
Bedre optræk på lovlig hot

Annonce