{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
269 visninger | Oprettet:

Søren H
Søren H
Tilmeldt:
23. maj 2023
Emner: 1 Svar: 1

Tun til en motocr de big 2023 {{forumTopicSubject}}

Hej guys
Jeg har en dr big 2023 4t e5
Problemet er den går 30kmt på speedometeret men kun 26-28kmt på gps jeg ville gerne have den til at gå 35 på gps og have en bedre optræk er der noget man kan gøre??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tun til en motocr de big 2023
  • #1   23. maj 2023 køb en anden model og køre hurtigt på det er nemmest

  • Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    maj 2023

    Emner: 1 Svar: 1
    #2   23. maj 2023 Skal jeg forstå det sådan at det er umuligt..ellers ved du hvad er det mindste tun man kan købe til sådan en


  • #3   23. maj 2023 ser du der er ikke nogen som har lavet noget til dem og der er ikke nogen som vil gå ud og skrue i deres for at vi finder ud af om der er skive I eller der er pickup ved kobling den er med indsprøjtning som der ikke er nogen som kan indstille på så du skal have en anden styreboks det er 3000 så skal den indstilles det er også et par tudsen og den er langt fra plug and play

  • #4   23. maj 2023 Seriøst råd, sælg den igen og køb en mere passende model / årgang. Det bliver langt billigere og mere givende i længden og i den korte bane.
    Har personlig intet godt at sige om nogen af motocr modellerne. Det er kinaknald til overpriser, ville personlig hellere have en thansen knallert. Med hensyn til samtlige aspekter. Komfort, køreegenskaber, funktionelt design, tuningsmuligheder, afskrivning, pris, vedligehold og holdbarhed. På alle punkter mener jeg motocr er det værste mærke man ka købe i dk smiley uden at overdrive


  • #5   24. maj 2023 Der er ikke rigtig noget at pille ved med de nye euro 5 knallerter.

    Eneste der er tilbage er gamle forskruede hot50 og andre 2 taktere, men det kræver penge tid og knowhow inden du er i nærheden af noget der virker.
    Og det meste til salg er som regel vold-skruet og halv om halv ødelagt, det holdes kun lige sammen med tyggegummi på dagen hvor du køber det. 2 dage senere finder du ud af hvad det er for noget bras inde bag skjoldene.

    Det er også i orden og det er vilkårene, men du skal vide hvad du laver.
    Du kan nemt afkode det på antallet af spørgsmål herinde med "min hot50 virker ikke" osv osv....
    Der skrues og pilles og hatten af for gå på modet, men det giver lidt udfordringer når man står med sådan et "skrue-vrag"


Kommentér på:
Tun til en motocr de big 2023

Annonce