{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

Karburator - choker {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger efter en fornuftig karburator 17,5mm eller 19mm. men jeg undre mig over at man "smider sin automatiske choker væk" og bruger en manuel istedet.

Er det bedre? - for umiddelbart lyder det jo dumt...

Jeg har kigget mest på Dell'Orto 19mm Blackedition, jeg går ud fra man kan montere den på std. studs på min Neos, og er det problematisk at få sådan en fætter til at fungere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt gulvvarmerør på badeværelse. 2.150 kr.
  • Montering af Velux gardiner 300 kr.
  • Montering af vindskedelister på tegltag 1.750 kr.
  • Min AEG opvaskemaskine tømmer ikke vand ud 700 kr.
  • Opsætning af plissegardiner og knagerække 1.250 kr.
  • Hænge 4 gardiner op 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator - choker
  • #1   27. jun 2005 Hvis man tuner meget, er en automatisk choker noget værre bøvl. Men hvis man kun bruger den til lettere tuning, er den fin nok.

Jeg er ikke helt sikker på om du kan få 19 mm i standard studs, mener at der er noget med at studsen er mindre på de nyeste modeller. Hvis jeg var dig, ville jeg lige købe en 21 mm studs med ved siden af. Den kan bla fås for 100 kr på www.scooterparts.dk

Der er kun at skifte gasspjæld over på gaskabel, det samme med choker (medmindre det også er automatisk choker, så slipper du for det), proppe karburatoren ind i studsen, spænde det hele, på med filter og starte den.

Dog skal du jo indstille dyse + indstille luftskruen. Du kan finde en guide til at indstille det hele inde på www.stalkerzone.dk

• #2   27. jun 2005 Takker...

Hvor montere folk normalt en manuel choker - under sædet eller hvor er det mest praktisk?

Nogen som ved hvilken studs sidder på en Neos 2005 model?

Kommentér på:
Karburator - choker

Annonce