{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke ruller?
  • #1   23. feb 2023 hvilken trykfjeder`?

• #2   23. feb 2023 ja 7 grams ville hjælpe men lad os lige se på din vario først om den virker som den skal tegn en 1 cm bred streg fra center ud til kanten på variator også kør en tur så ligger du billede op af din vario fordi hvis den ikke geare op med 6 gram ruller så vil den heller ikke gøre meget forskel med 7 eller 10 grams ruller kun optræk og husk nu en scooter skal gå med 8 10000 omdrejninger

• #4   25. feb 2023 Jeg har ikke kørt Bundgas men i kan se her

profilbillede
  • #5   25. feb 2023 det skal du ellers geare den jo ikke helt op men det er jo tydligt at se at du mangler 1cm hvis ikke mere for at remme køre helt ud

• #6   25. feb 2023 Men passer det ikke meget godt når jeg næsten ikke engang har kørt med halv hastighed

• #7   25. feb 2023 du kan jo de at remmen aldrig har være der ude men køre en tur med fuld gas eller sæt den på dobbelt støttefod og siv den fuld af 2 sek og ikke blokere bagbremse når du bremser den ned så resikere du at trykfjeder bliver ødelagt uden pis

• #9   5. mar 2023 Ved godt jeg langsom men her er et billede jeg lige har taget og har gjort det i sagde jeg skulle

profilbillede
  • #11   5. mar 2023 Okay jeg tager dem i rækkefølge så
    1. Er rimelig sikker på at det er en original rem

2. Det er en ca 35 - 40kg trykfjeder som sidder i og ville gerne have en hårdere da jeg ville have højere topfart da den kun render 60 km/t og det skuffer mig af helvede til at den kører så langsomt

3. Det er 7g som sidder i så ved ikke helt om de er for lette tænker ikke men det kan jo godt være

4. Jeg er sgu ikke sikker på hvor sådan noget sidder er det skiven? fordi den er pillet ud

5. Det tror jeg heller ikke da jeg fik dem med i købet hvor de højsandsynlig er blevet købt før af samme model og mærke som så er blevet brugt på den samme maskine men det eneste jeg kunne forestille mig det er kunne måske være for hård trykfjeder eller begrænsning på remskive hvis ikke det er skiven

• #15   11. mar 2023 Her er den

profilbillede
  • #17   11. mar 2023 Jeg har vejet den på sådan en vægt det fik jeg endda fra din profil men jeg ved ikke hvor den er fra fordi den sad i da jeg købte den den sad også i da jeg kørte lovligt men har fået den originale pgo trykfjeder med da jeg købte den skal jeg bare smide den i?

• #21   11. mar 2023 Skal jeg så også sætte nogle andre ruller i?

• #23   11. mar 2023 Altså jeg skiftede ruller til 7g for noget tid siden fordi jeg tænkte det ville hjælpe med at den ikke havde for mange omdrejninger er 7g så fint nok eller skal jeg skifte til 6g igen?

• #25   11. mar 2023 Kæft du svarede hurtigt men tak jeg prøver

• #27   16. mar 2023 Jeg har prøvet med den originale trykfjeder nu og der er absolut ingen forskel dsv hvad skal jeg så gøre for at den render mere end 55km/t? Kan det være mit powerfilter? Fordi jeg så en video hvor der var ens knallert som rendte ca 60km/t med powerfilter og med det originale luftfilter (uden begrænsningen skyder jeg på) der rendte den 80km/t

• #29   16. mar 2023 Ja okay ville det hjælpe på topfarten?

• #31   16. mar 2023 Der sidder et polini skum inde i filterkassen så tror ham jeg har købt knallerten af har haft kørt med det han sagde også til mig at den rendte 80 da han havde ca den samme opsætningen på

• #33   16. mar 2023 Nej har ikke testet gnisten endnu

• #35   16. mar 2023 Nope lortet passer ikke til min karburator åbenbart er der en anden løsning?

• #36   17. mar 2023 ?

• #38   17. mar 2023 Okay

profilbillede
  • #39   17. mar 2023

profilbillede
  • #41   17. mar 2023 Okay men gør det noget at jeg køber en brugt?

• #42   17. mar 2023 Hvad med den her er den fint nok?
    https://speedline.dk/karburator-1/karburator-zoot-175mm-phva
    fordi det ligner at den har samme mål og en dellorto hoveddyse osv

• #45   18. mar 2023 Min knallert har også svært ved at starte når den er kold så jeg er nød til at bruge æterstart (startspray) hver morgen og efter skole men når først den bare har været tændt i 10 sek så starter den med det samme efter men tror du det kan have noget at gøre med luftfilteret? At den ikke for nok luft eller sådan noget men jeg ved nemlig ikke om det kan være et eller andet med "en for lille karbu" eller sådan noget jeg har ikke styr på det der det var bare mere fordi det noget lort at jeg køber en 17,5mm karbu hvis det bare bliver værre med at skulle starte den.

• #47   19. mar 2023 Okay men det vel okay at jeg køber zoot karbuen istedet for den du har linket ik?

• #49   19. mar 2023 Men du tror ikke det har noget at gøre med gearingen vel?

• #51   30. mar 2023 Så jeg endelig tilbage jeg har prøvet med det originale luftfilter nu og den køre fint og render de 60km/t skyder jeg på men hvad kan jeg så gøre for at den render bare 70km/t eller helst 80km/t? Skal jeg ud i nogle trimfjeder eller ruller eller hvad skal jeg?

• #53   30. mar 2023 Ja okay hvad skal jeg så gøre nu?

• #55   31. mar 2023 Men hvordan gør jeg det? Jeg har jo prøvet med trykfjeder det var ikke det men var inde og kigge på et andet forum og der skrev folk alt muligt omkring at det er "umuligt" at få remmen til at gå helt ud på en pgo hot 50

• #58   23. apr 2023 Men kommer det ikke til at hjælpe hvis jeg køber fx tun remskiver fordi jeg læste på et andet forum at pgo havde brugt en mina remskive bare fordi den passede selvom den er for stor og det er derfor remmen ikke køre helt ud men de skrev det var fordi så blev knallerten billigere at producere men kommer det til at hjælpe hvis jeg også køber en ny rem? fx tun rem

Men jeg har læst at folks knallert stadig køre de 70-80km/t hvor deres rem heller ikke køre helt ud mit mål er jo at den kommer til at køre noget hurtigere end 55km/t

• #60   24. apr 2023 Hvad skal jeg så gøre eller købe?

• #66   25. apr 2023 Fungere denne? https://www.kgi.dk/product/36658-19/pgo-hot50-2t-10-hjul/stylepro-remskive-torque-drive-118mm

Eller findes der måske en billigere som bare virker?

Men hvordan er det folk for den til at køre de 70-80km/t når deres rem ikke køre helt ud ligesom min men ville en tyndere rem ikke hjælpe? Eller skal jeg simse min variator?

Kommentér på:
Hvilke ruller?

Annonce