{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Hvilke ruller? {{forumTopicSubject}}

Hej igen smiley

Er kommet frem til konklusionen at jeg indtil videre bare prøver at købe nye ruller og få bedre optræk. Den går rigtig langsomt op lige nu, tager den nok 500 meter lige ud at ramme 50 km/t (har ikke helt testet). Hvis jeg vil have den til at accelerere på niveau med den der tesla roadster (100 km/t på sådan 2 sek smiley ) hvilke ruller skal jeg så tage, hvis jeg har 7,5 pt? Ej, spøg til side, vil gerne have den trækker ret godt, måske op til 45 eller sådan noget på 10-15 sek (ved ikke om det er urealistisk) hvad skal jeg så tage? Har set på både 6,7, 6,5 og 6,2 gram, men ved ikke om det er nok. Har i nogen god idé, uden den kommer under de der 45 i timen, hvad kan jeg så gøre? Hvis det ikke er muligt, så prøver at skyd på hvad jeg vil køre med de ruller i anbefaler hvis vi siger topfarten er 55. (Er ikke glad for hvis jeg skal skifte andet end de ruller, da jeg kun har haft scooter i ca. 3 måneder, så ved nul og nix)

På forhånd tak, undskylder hvis jeg ikke formulerer mig ordentligt eller lyder som en idiot smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke ruller?
  • #1   14. sep 2020 Det er ikke helt sådan det fungere med ruller.
    Først skal din karburator være indstillet 100% korrekt.
    Så har din cylinder og udstødning et vist antal omdrejninger hvor de er mest effektive. Det er DER du skal justere dine ruller. Så du rammer den på dens maksimale effekt.
    Så kan du lege med strammere trimfjedre efter det.


  • #2   14. sep 2020 Forstår slet ikke det med at indstille, så har egentlig bare gået ud fra at den er ordentlig. Den kører jo også super fint og går hurtigt til 20-30 men begynder at halte efter, efterfølgende.

  • #3   14. sep 2020 Hvad er det for en scooter?
    Og der er meget at hente blot ved at indstille sin karburator ordentligt.


  • #4   14. sep 2020 Det er en hot 50 fra 09 skulle jeg mene, og jeg har kun pillet skiven af hvad jeg ved. Prøvede også at se om jeg kunne tage et stik fra ved cdi boksen som nogle siger der sidder en begrænser i, men fik den hurtigt sat i da det var noget af tændingen går jeg ud fra ??

    Har du eventuelt en video jeg kan se for at vide hvad og hvordan jeg skal indstille den, for som sagt, er helt på bar bund ift. det her


  • #5   14. sep 2020 Her. Han har lavet en fin guide i 4 dele.
    https://youtu.be/UipC6DLD-EE?list=PLC0A98FE7628CFA90


  • #6   14. sep 2020 Tusind tak, både for det, og for hjælpen på mine opslag smiley

    Edit: har ikke set andet end at han står med den løs, skal jeg have den helt af for det virker?


Kommentér på:
Hvilke ruller?

Annonce