{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
276 visninger | Oprettet:

trimfjedre {{forumTopicSubject}}

står her og skal have sat nogle 2000 rpm trimfjedre i min std kobling på pgo hot 50. De er simpelthen for stramme til jeg kan få dem i med fjedertang, eller snor. Har så været ude og prøve på at finde en låseringstang, men kan ikke finde en der kan brede fjedrene nok ud. Har i nogle forslag, og hvad bruger i? SMID GERNE LINKS


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trimfjedre
  • #1   4. sep 2022 Hvis de er så stramme, så er det IKKE de fjedre du skal have i din kobling.

    Start ud med at måle længden på trimfjedrene.
    Mål den indre længde, som der der hvor at fjedrene griber fat.
    Hvis den længde ikke er identisk med de originale, så er fjedrene ikke til din model.

    Heller ikke selvom at de er købt til din model og forhandleren siger at de er til din model.


  • #2   4. sep 2022 #0 tage i fitness og træn de muskler hehe

  • #3   4. sep 2022 det er også noget thansen lort så tænker jeg køber et ordentligt trimkit. tak for hjælpen smiley

  • #4   4. sep 2022 Thansen er lort jo. Men der skal en del muskler til at hive de trimfjeder på. Nu ved jeg ikke hvor stor du er osv. men der skal nogle muskler til

  • #5   4. sep 2022 altså hvis man har en militær far på over 100 kg der ikke kan rykke dem 1 cm, tænker jeg de er lige lovlig stramme. Men syntes ikke jeg kan finde nogle 2000 omdrejnings trimfjedre på speedline, ved i hvor man kan finde dem udover thansen.

  • #6   4. sep 2022 Stage 6 har en trimkit. De hedder så soft-medium-hard men det er det samme som 1000-1500-2000.

    De fjæder skal ikke hives 1 cm ud. De skal kun strækkes 3-4-5 mm for at få dem på


  • #7   4. sep 2022 Jeg plejer at bruge strips.
    Evt en skrueteækker til at krænge dem på, og så bagefter banke dem ned i hullet med håndtaget af skruetrækkeren, hvis det bare er en grim gammel standard kobling i en hverdagsmaskine, så ka jeg godt nænne at give den nogen grimme mærker smiley

    Hvis større hammer ikke virker så er der noget galt med teknikken.
    Evt passe reservedelen slet ikke høhø. Thansen har det med at lange forkerte varer over disken, f.eks. kileremme, bremselyskontakter osv. Sku ik undre mig med trimfjedre også


  • #8   4. sep 2022 #5
    1 cm er fandme også langt...!

    Hvis du synes at dine trimfjedre er hårde, så skal du se dem der sidder på en 145mm kobling.
    Trykfjeder en under sådan en kobling er gerne omkring 50 kg.


Kommentér på:
trimfjedre

Annonce