{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.200 visninger | Oprettet:

Kristoffer N
Kristoffer N
Emner: 3 Svar: 2

Rieju mrt 50 pro {{forumTopicSubject}}

Dav, har en Rieju mrt 50 pro og kunne godt tænke mig at fjerne nogle af begrænsningerne men ved ikke helt hvor de sidder, er der nogen der ved hvor de sidder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rieju mrt 50 pro
  • #1   6. jan 2022 udstødning, ECU, karburator oooog.
    Mener også gearene er begrænset til 3, eller 4, indtil man fjerner en skrue der sidder i gearvælger siden

1
    https://www.gearparts24.de/entdrosselungskit-rieju-oem-tune-up-a8254.html

2
    https://www.gearparts24.de/entdrosselungskit-a9458.html

Har ikke set/hørt hvor gear begrænsningen fjernes. Men den sku være der.

• Marco N
    Marco N Tilmeldt:
    mar 2021

Følgere: 110 Emner: 31 Svar: 94
    #2   6. jan 2022 Et sort stik ved ecu, plade ved luftfilter, i forrør, og begrænset til 4 gear og det er altså ikke bare en skrue der skal fjernes på dem dsv der skal en anden gear trommel i.

• #3   6. jan 2022 Hvad koster det at lave den om til 6 gear?

Ved du hvor man kan finde dele til den både 4gear og 6gear tromle f.eks?
    Har ikke ledt grundigt, men har kigget de steder jeg plejer at kigge og der er kun en skiftearm til 5.6. gear til 35 euro.
    Googlede lidt og fandt en oem side. Der har heller ikke lige noget jeg ka se man sku købe for at lave den til 6 gear
    https://goparts.eu/en/genuine-oem/rieju/motorcycle/mrt-50-pro-e4-sm-pro-sm-black-series/2018/engine-am6-ks-eu-4

• Marco N
    Marco N Tilmeldt:
    mar 2021

#4   6. jan 2022 Har selv haft svært ved og finde noget, da det jo kun er i danmark den er begrænset i gear så vidt jeg ved. Skrev til kj og da fik jeg at vide det ville koste de 8000 og få dem til og lave den 6 gear. Fandt et par facebook opslag hvor folk sagde det var gear trommel der skulle skiftes.

• #5   6. jan 2022 så den er født med 4gear ?? I en am6 motor.
    Normalt er det internationalt når de gør det. Som med de gamle apriliaer. Der skulle skiftes gearkasse for at få 6 gear, men de 4 gear er længere så topfarten var næsten ligeså høj.

Dog er am6 motorens 6. Gear ret højt.

Er du sikker på der ikke bare skal sådan en her i..
    https://speedline.dk/skiftegaffel-5-6-gear-original-s-ap-ap8206601
    Der står den passer på din rieju mrt pro

På derbi motorerne skal man også skifte en gearvælger dims til småpenge, for at låse op fra 3 til 6 gear.

Am6 motorens mellem gear er lavere end d50b0 motorens, så giver god mening de ville lave den 4 gearet istedet for 3.

Men forhandlere/importører fylder tit en med hvad de lige har at sige på stående fod, istedet for at tjekke op på det.
    Især hvis de ikke tjener godt på den tud de bruger for dig

• #6   6. jan 2022 Kj mente måske 8000 for at de bestiller den dims hjem, og monterer den for dig.
    Det må de vist ikke engang.
    Mener ikke forhandlere må tune for kunder. Men må gerne sælge tundele smiley

Men jaaa
    8000 lyder som en røverhistorie

• Marco N
    Marco N Tilmeldt:
    mar 2021

#7   6. jan 2022 Hmm jo nu giver du mig jo håb med de 6 gear igen haha, altså jeg har bare hørt det var hele gear trommel der skulle skiftes, men jo am6 motor er født med 6 gear. Men hvis det er den der skifte gaffel der skal skiftes så vil jeg da overvejer og prøve

• Marco N
    Marco N Tilmeldt:
    mar 2021

#8   13. jun 2022 Vil lige komme med en update nu da jeg har fået 6 gear smiley Det var geartrommel inde i gearkassen der skal skiftes smiley

Kommentér på:
Rieju mrt 50 pro

Annonce