{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
214 visninger | Oprettet:

RIeju mrt 50 Koblingsarm {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.
min Koblingsarm tager slet ikke fat?
I går sprang mit koblingskabel, men der jeg sat nyt på fandt jeg ud af at den slet ikke tager fat mere. Den køre også bare helt frit, jeg kan også bare trække den helt ud af moteren...
Ved i hvad det kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIeju mrt 50 Koblingsarm
  • #1   29. jan 2023 1- Start med at løsne den helt oppe i håndtaget (skruen helt ind)

    2- Så skal den strammes så meget som muligt nede i koblingsarmen.

    3- Så justerer du det ind den mangler oppe på håndtaget ved at skrue skruen ud.. Det strammer kablet ud på justerskruen deroppe. Lige tilpas


  • #2   29. jan 2023 Tak for hurtigt svar:)
    Men jeg tror da ikke det har noget med kablet at gøre, fordi at koblingsarmen sidder helt løs. Selv hvis jeg bare trykker den ind med hånden sker der ikke noget.


  • #3   30. jan 2023 Så er der kun en vej, og det er at skille ad og se hvad der er sket.

  • #4   30. jan 2023 Ved du tilfældigvis om man skal pille moteren helt af stellet, eller man stadig godt kan beholde motoren på?

  • #6   30. jan 2023 Da jeg skiftede koling på min gearknallert havde jeg en smule besvær med at montere kobblingsarmen igen.
    Den tog ikke fat.
    Ikke før jeg fandt ud af hvordan man sætter den i så den går i indhak og fungerer igen.

    Jeg ved ikke hvordan den skulle være hoppet ud af sig selv, men hvis du lige har skiftet koblingskabel er det ikke utænkeligt det er der den ligger.

    Kan ikke huske hvordan jeg gjorde.
    Men jeg spurgte på speedline scooterforum og fik lidt tip og så gik den i.
    Næste gang ville jeg nok ku finde ud af det uden at spørge nogen, men... Tænker umiddelbart det godt ku være problemet.

    Der sku ikke være nogen som helst grund til at afmontere blokken endsige koblingsdæksel eller noget andet for at få den til at spille igen


Kommentér på:
RIeju mrt 50 Koblingsarm

Annonce