{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

Hvilken knallert ? {{forumTopicSubject}}

Hvilken knallert ville være god at Tune?
Jeg tænkte en pgo comet ville være god, men fik af vide den ik var så god igen. Så hvilken knallert vil være god hvis man sku have knæk udstødning på og andet ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken knallert ?
  • #1   6. dec 2021 Nu siger mange at yamaha jog r, gilera stalker or piaggio zip er det bedste at tune på. Men hvis du bare skal køre de 70-80 uden at bruge kassen på det, så kan du ogs bruge wn hot. Men det bedstemmer man jo selv kan man sige. Nu er jeg glad for min hot og JEG syntes at man sidder godt på den og man kan køre offroad uden problemer med den. Smider man 70cc sport på og en knæk(2000~ nyt eller 1000~ brugt), så kører det bare

  • #2   6. dec 2021 Comet findes der næsten ingen dele til.
    Pgo dur kun til sport opsætning.
    Hiper og minarelli motorer er de bedste til tun.


  • #3   6. dec 2021 hiper eller minarelli

    pgo er fin til diskret sport tun. Men så snart der kommer knæk på bliver det noget møg


  • #4   6. dec 2021 hiper og minarally kan du få det videste til dog skal du vær ops på der er ac og lc hiper blokke ac kan laves om til lc men ikke nemt for alle og en hver minarally er der ikke forskel på blokkene som ny tuner ville jeg vælge en minarally hvis den skal køre hurtig men ellers pgo alle har dele til dem

Kommentér på:
Hvilken knallert ?

Annonce