{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Marco N
Marco N
Følgere: 110 Emner: 31 Svar: 94

Rieju mrt 50 pro hjælp til stunt build {{forumTopicSubject}}

Udover andet tandhjul, hvad kan jeg så ændre på min gearmaskine for at komme nemmere på baghjul? som heller ikke får den til og køre hurtigere end den må? altså de 39- 40 stykker. Kunne nemlig godt tænke mig og lave et stunt build som også kan bruges på offentlige veje uden frygt for at politiet stopper mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rieju mrt 50 pro hjælp til stunt build
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #1   1. aug 2021 det er ikke muligt da den ikke har heste det standart altså hvis den selv skal rejse sig

• #2   1. aug 2021 Som sagt lavere gearing
    En easy pull koblingsgreb
    Tun koblingsplader med stærkere fjedre
    Fjernet indsugningsbegrænsning
    Fjernet udstødningsvegrænsning
    Handbrake setup, hvis der skal laves stand up wheelies

• Marco N
    Marco N Tilmeldt:
    mar 2021

Følgere: 110 Emner: 31 Svar: 94
    #3   1. aug 2021 Jeg takker Kristoffer smiley Og jeg ser hvad du mener Brian, men nu behøver den altså heller ikke og kunne komme op af sig selv ved og droppe koblingen. Det skal bare være muligt og komme op, hvilket det ikke er som den er lige nu medmindre jeg står helt stille så kan jeg lige få det lidt op.

• #4   2. aug 2021 #2 / Kristoffer P. Lavere gearing ville da nok ikke kunne lade sig gøre for det lyder som om at han køre med orginal som jeg nu mener er en 11/61 gearing så det vil blive svært med lavere haha. Tænker en 13/53 gearing ville hjælpe lidt samt du bare fjerner begrænsningen i udstødningen. Og som kristoffer siger så ville et par malossi, polini eller S6 koblings plader samt hårdere fjedre hjælpe meget smiley

• #5   2. aug 2021 Hvis man skal stejle på std maskine, så har du brug for mere moment, som du for ved at have en lavere gearing. Gearingen du nævner er jo større, som ville give mindre optræk.
    Hvis du kigger på stunt mc'er, så er bagtandhjulet næsten ligeså stort, som baghjulet.

Kommentér på:
Rieju mrt 50 pro hjælp til stunt build

Annonce