{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af elafbryder til udendørsstik 3.600 kr.
  • Nedtagning af defekt markise 2.000 kr.
  • Hjælp til at fjerne ukrudt i forhave samt have gang 625 kr.
  • Toilet løber 830 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ulovlig
  • #1   11. jul 2021 Er der en begrænsning i udstødning?

• #2   11. jul 2021 Har du målt med gps?
    45 på speedo er måske kun 39 kmt i virkeligheden

• #4   11. jul 2021 Ubegrænset cdi?

• #5   13. jul 2021 CDi burde være begrænset det sagde den gamle ejer ihvertfald
    men ved ikke om der er begrænsning i udstødningen da forrøret er blevet svejset sammen med udstødningen så kan ikke tjekke men tror ikke der er begrænsning i siden det har været pillet fra hinanden og katalysator hullet er også lukket til.

Kan det så være derfor?
    Den kører 45 på gps og det er en generic trigger

• #6   13. jul 2021 Du kunne prøve at sætte et mindre fortandhjul på.

• #7   13. jul 2021 på de nyere apriliaer og derbier er der et forrør på med en kæmpe katalysator osv.
    Det er skruet fast med 3x bolte og møtrikker.
    Møtrikkerne har så fået en svejseklat. Ingen anelse om hvorfor. Det tager 5 minutter at løsne med en fil.
    Men hvis der stadig sidder svejse klat på så burde den ikke have været åbnet endnu.

Kender dog ikke noget som helst til lovlige triggere.

At den går langt ud i omdrejninger lyder i mine ører enten som afdroslet udstødning eller manglende cdi begrænsning.
    Hvis det var mig det skulle køre lovligt på den havde jeg bare sat tandhjul på der var 1/9 lavere gearet.

1/9 del af 45 kmt = 5 kmt.
    Så burde den køre under 40 og være lovlig, eller i hvert fald under 43 så straffen er minimal. kun 1000kr i bøde uanset hvor mange gange du bliver taget.

En knallert der kan køre lige over 43 er noget af det mest ærgelige i verden.
    Er stukket af fra dem engang med en passager bagpå en der ku køre 51.
    Gal det gik langsomt.
    Så må den godt enten køre lige under 43, eller køre meget hurtigere

• #8   13. jul 2021 hej det fordi udstødningen er delt i 2 på triggere
    du kan se forrøret på billedet
    det forrør er svejset sammen med resten af udstødningen så kan ikke komme ind til begrænsningen og hvis begrænsningen er fjernet så skal man stadigvæk have helt nyt forrør da begrænsningen skal skæres af og så er den svejset hele vejen rundt om sammen med udstødningen så det bliver næsten umuligt at få af
    men jeg vil prøve det du siger med tandhjulet eller så må jeg finde en der sælger en brugt udstødning smiley

profilbillede
Kommentér på:
ulovlig

Annonce