{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Gilera rcr {{forumTopicSubject}}

Hejsa sg
Min knallert køre lidt sjov. Hvis jeg køre op til 3-4 gear med lave omdrejninger vil den ikke tag særlig mange omdrejninger hvis jeg så køre i 1-2 og bliver ved med bundgaS tager den ligepludselig ved og rykker afsted til 3 og 4 hvis jeg holder den i nogle gode omdrejninger
(Hvis jeg ikke giver den ordentlig med gad i 1-2 køre den sløvt i alle gear og vil ik ramme mere end ca 35 hvorimod den rammer 80-90 med fuldsamdder fra start)
Opsætning
50cc TP
17.5 mm dellerto 83 dyse 90-100 er for stort har prøvet
12 48 gearing
Voca underlagt


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera rcr
Kommentér på:
Gilera rcr

Annonce