{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Få mest muligt ud af std cylinder {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg tænkte på om der er nogen gode måder at få sin scooter til at yde mest muligt ved at man stadig beholder den originale cylinder

For jeg har dog tænkt lidt i og skifte til en Malossi Multivar 2000 og så sætte nogen lidt lettere ruller i.

Scooteren jeg er intresseret i at presse det sidste ud af er en Gilera Runner LC hvor alt er std men med pillede begrænsninger og med membran med fiberblade

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Få mest muligt ud af std cylinder
  • #1   19. okt 2020 Du kan fræse skøllekanaler og udstødning og en anden udstødning så køre den 90 100 med ganske fint optræk

• #2   19. okt 2020 Fræs og spids skyllekanalerne og pil begrænsningen fra udstødningen som Brian skriver:-)

• #3   19. okt 2020 Sæt udstødningen på fra en Gilera Runner purejet smiley den er uden katalysator og blindrør og den rigtige dellorto 17.5 mm og den store luftfilter kasse med malossi red sponge i og malossi multivar variator, den kan godt trække de ruller som der følger med uden problemer, jeg har selv en runner den nye model som er vandkølet, med den opsætning, den er rimilig hurtig mere vil jeg ikke sige smiley ,jeg har ikke haft cylinderen af og har ikke gjort noget ved den.

• #4   20. okt 2020 Den kilerem twostroke.se har som er 825 lang og 19 bred.
    Det giver noget

Man ka også plane topstykket lidt og lægge tilsvarende bundpakning i.
    Og så en technigas som den jeg havde på min dna. Den kørte sku godt af standard at være. 85 gps kmt

• #5   20. okt 2020

profilbillede
Kommentér på:
Få mest muligt ud af std cylinder

Annonce