{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg har pillet Skive og tragt for 2 uger siden uden at gøre noget ekstra, den kørte skide godt i sidste uge pisse godt optræk og en topfart på ca 70, og nu gider den knap nok og starte og topfarten er kun blevet værre for hver gang jeg har kørt på den og optrækket er meget dårligt

Hvad kan være galt (ps jeg har ikke dysset op men er det kunder der er problemet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50
  • #1   5. jun 2020 Du har smadret cylinder og stempel fordi du ikke har sat større dyse i, meget simpelt. Den har fået for mager blanding og så brænder det hurtigt af.

  • #2   5. jun 2020 Thomas det er ikke rigtigt. Har snart kørt i 4 måneder med std dyse på min hot(ingen skive eller tragt)Udover det har jeg ogs gg. Ved ikke om der er noget galt ved dit cyllinder, men jeg kører fint nok med din opsætning. Kører den bedre mens den er kold? Havde problemer fordi den blev alt for varm(jord på cyllinder og topstykke) så den kunne bare ikke over nogen bestemte km/t

  • #4   5. jun 2020 #2
    Du ved overhovedet ikke hvad du snakker om.


  • #5   5. jun 2020 Casper det er det jeg har kørt med i 4 måneder. Havde problemer med at den blev varm, men den løste jeg ved at vaske my cyllinder for jord. Det eneste forskel er at jeg kørte med 6,5 gr ruller. Har haft 0 problemer med det. Man behøver ikke omdyse hvis man kun fjærner tragt og skive. Siger bare det jeg selv ved noget om

  • #7   6. jun 2020 Nu nævnte han ikke hans dyse, så gå ud fra det er den std 72 dyse. Så er 72 stor nok til pillet tragt

Kommentér på:
Hot 50

Annonce