{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Hvilken Yasuni/knæk passer bedst til min opsætning? {{forumTopicSubject}}

Opsætning pt..

Athena Evo hpr cylinder kit.
R-setup 11k udstødning.
R-setup racing membran.
21mm dell'orto karburator.
26mm studs.
Malossi overrange kit.
Athena racing krumtap.
Doppler air box luftfilter.
Naraku koblingsklokke.
RMS racer kobling.
Racing tændspole.
14/41 sekundær gearing.
Afmonteret oliepumpe.
Fræste og polerede skyllekanaler.


Indstilling:
Ruller 4,2g
Dyse 92#
Tryk 32kg
Trim blå
Tændrør br9hs

På forhånd tak.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Yasuni/knæk passer bedst til min opsætning?
  • #1   1. apr 2020 mit bud vil være c21, der er forresten tilbud lige pt. på speedline på c21 modellerne

  • #2   1. apr 2020 Er c21 ikke lidt for stort til Athena evo eller jeg mener det ville være fint nok til toppen af RPM , men vil det ikk påvirke optrækket en smule med c21 til Athena evo ...
    ville en C20 måske ikke være en smule bedre så han ligesom for hele pakken , altså godt optræk og god topfart

    ( dette er kun en mening og ikke noget som jeg har prøvet )


  • #3   1. apr 2020 BP Tuning, jeg kiggede faktisk slet ikke på c20, da dette ikke var at finde inde på speedline, jeg vippede lidt mellem et c16 og et c21. men syntes at c16 blev måske lige lille nok, men c21 var lige på grænsen til for stort, men ja du inde på noget et c20 vil da helt klart gå i harmoni med hans opsætning smiley

  • #4   2. apr 2020 Hej gutter.
    Tak for hurtig respons, men kan ikke opstøve en c20!? Har i andre bud mht et knæk der yder mere end min nuværende 11k?

    THX


  • #5   2. apr 2020 #3
    Altså C21 ville ikke være diskrete dum valg , det er kun på optrækket til den cylinder han køre jeg tror den ville drille lidt , men der ville sagtens kunne et god indstilling men tror bare C20 der ville det hele måske være nemmer at indstille og få lidt ud af både optrækket og top farten ... men ja okey jeg kikker også mest på speedline når det er .. he he

    Men indsrømmer jeg ikke selv har prøvet det her Athena evo cylinder men kun kendt og set mange køre med det og det var både c21 og C20 samt TP Nardo røret også


Kommentér på:
Hvilken Yasuni/knæk passer bedst til min opsætning?

Annonce