{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

gider ikke tænde har benz i karbu og gnist og kompresion {{forumTopicSubject}}

hej sg! mit lorte knallert ville ikke starte. har lige bestilt nogen del til den som dyse sæt (88-110 har haft 88 i) og et sodsæt. fik lagt sodsætten på og fik started den. kørte fint udover tomgangen(skal bruge startspray til at tænde så det er normalt). jeg blev ved med at give gas indtil den blev varm. derefter stod den fint i tomgang. og jeg mener det, den kørte normalt som den har altid gjort. jeg slukker for den, piller mit karbu ud(alt tog ca 5 min) og fik skiftede dyse (fra 88 til 100 fordi jeg kørte med choker før så jeg skulle en del op). jeg samler den igen(lover den er samlet ordenlig) og prøver at tænde den. nope. tænker noget start spray ville hjælpe. NOPE. piller tændrøret ud og giver den noget benz der(fra tanken).NOPE. jeg gik ind for at spise og lige slabbe af(ca 30 min) og prøvede igen. nope. der er fin kompresion(har mere modstand med tændrør). tændrøret gnister fint(lilla hvid farve). der er benz i karbu bundkaret og den sprøjer den ud når man kickstarter(fik fjærnet luftfilteren og lagde mit hånd over hullet og fik godt benzin på mit hånd). jeg har prøvet at pille tændrøret ud og vente til benzinen i cylinderen fordampede ud(lagde sæden på så der kom ik noget skidt der nede) men det hjælper ikke. nogen der ved hvad det er? jeg tænker at det kunne kun være gnist eller kompresion men de ser fint ud. husk at den kærte perfekt 5 min tidliger indtil jeg slukkede den med nøglen. tak på forhånd! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gider ikke tænde har benz i karbu og gnist og kompresion
Kommentér på:
gider ikke tænde har benz i karbu og gnist og kompresion

Annonce