{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  70cc eller 50cc sport
  • #1   8. sep 2017 70cc, vil altid suge lidt mere

  • #2   8. sep 2017 en 70cc bruger meget mere benzin pga større motor volume ccm centimeter

  • #3   8. sep 2017 Ved samme fart kan 70cc være billigere at køre med end 50cc..

    50cc sport giver INGEN mening..


  • #4   8. sep 2017 igen noget bavl fra dig
    et 50cc tun kan nemt køre 90 kmi t


  • #5   8. sep 2017 100% 70cc. Bøden er aligevel den samme

  • #6   8. sep 2017 op i røven med bøden hvis man vil køre med 50cc er det det man vil og den sætning du skrev efteraber du altid efter ham smiley

  • #7   8. sep 2017 omg ole

  • #8   8. sep 2017 kan du ikke tænke selv

  • #9   8. sep 2017 haha, tror bare jeg dropper at have en samtale
    med dig smiley


  • #10   8. sep 2017 det var godt

  • #11   8. sep 2017 Ole det er helt korrekt og det er præcis derfor..
    Hvis begge kit kører 90 km/t, så kan det 70cc gøre det med mindre benzin, da det ikke skal tage lige så mange omdrejninger for at gøre det.
    Derimod har det langt flere kræfter når der skal køres i modvind, op af bakke, eller med to personer..

    Igen, det giver INGEN mening at bruge penge på 50cc sport..


  • #12   9. sep 2017 Okay tror jeg prøver mig frem med 70cc fordi jeg syntes os jeg mangler det der gode træk i modvind(:

  • #13   9. sep 2017 Det handler vel osse om hvad klasse man vil køre, omgangstiderne på et 70cc er selvfølgelig hurtigere, end på et 50cc, men så igen, 90cc klassen er så yderligere hurtigere.

    Men hvis man vil køre på gade, så gider jeg ikke begrænse mig til f.eks 70cc klassen, så vil jeg sgu gerne have lidt mere power end det.

    Men en god opssat 50cc er sgu sjov på de små veje, og sti systemer, Man opsætter dem typisk til at gå i højere rpm end de større kit, så man får alligevel et godt optræk med det, vel og mærke opsat rigtigt.
    Og så kan man nøjes med en udst. som ikke larmer som en gal, og koster kassen, samt ligner noget til en bane.

    Der er mange gode 50cc kit på markedet, man blir overrasket over dem.

    mvh


  • #14   9. sep 2017 Har Malossi et godt 50cc sport sæt?

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #15   9. sep 2017 13#
    Nu snakkes der sportskit..
    70cc arbejder ved lavere rpm og vil derfor larme mindre


  • #16   9. sep 2017 Ja, små 11k.

    mvh


  • #17   9. sep 2017 Malossi MHR Replica 70cc aluminium har arbejdsområde omkring 8500-9000 rpm..

    Og ja et 50cc racing og nogle sports kit kan overraske..
    Men så længe man ikke kører i en bestemt klasse og bare skal bruge det til gaden, så er det hul i hovedet at begrænse sig, og ikke købe 70cc sport..
    - Så er der INGEN fordele ved 50cc..

    Hvis man af en underlig grund VIL ha 50cc sport, så kan man spare penge, ved at købe et brugt fra en af de utallige der har fortrudt, og skiftet til 70cc..
    - Bare søg i forum..


  • #18   9. sep 2017 Et 50cc kræver ikke, en udst som larmer helt vildt og ligner noget til en bane, en GG er fin nok til 90kmt.
    Man behøver ikke mere end standart karburator, og standart krumtap til 50cc, og man kan beholde standart filterkassen, så mor og far, naboer osv ikke kan se at den er tunet, og nogle betjente narres let, med et politiværn.

    Og hvad fleretallet helst vil have gør jo intet ved om 50cc er pengene værd.

    mvh


  • #19   9. sep 2017 en af mine slidere køre med 50cc Trophy med tilhørende højkompremeret o rings topstykke multivar og gg / standard lovlig karburator 80 med et fantastisk optræk og man kan stadigvæk køre med olieblander / pumpe
    perfekt til baghjulskørsel mange tror tit og ofte det er 70cc der sidder på den


  • #20   9. sep 2017 Søren..
    ALLE 70cc sport cylinder kan køre med standard udstødning, karburator, krumtap, olieblander osv..
    - Det er jo netop det hele ideen bag sport klassen er..


  • #21   9. sep 2017 50ccm giver slet ingen mening.
    Ved 70kmt, der larner de også mere, da de skal tage flere omdrejninger, for at yde samme HK.
    70ccm er også nemmere at indstille, hvis porttiderne er identiske.


  • #22   9. sep 2017 til det der blev skrevet i #20 så er svaret NEJ

    1 den vil aldrig køre optimalt med standard uds /karburator/ og med olieblander og standard tap og lejer vil denne motor være smadret inden længe det er ødelæggende på kort og lang sigt
    og til # 21 flere og flere fravælger 70cc og køber 50cc
    prøv dog at se alle de 70cc cylinder kit der er til salg bla fra Amager scooter service har masser til salg her på sg og masser af andre den tid er ved at være forbi lovene er blevet hysteriske pga nogle dumme idioter fra volsmose og andre steder køre som åndsvage


  • #23   9. sep 2017 Gider ikke diskutere med dig Ole..
    Er egentlig ligeglad med hvad trådstarter vælger, jeg vil bare håbe han vælger ikke at lytte til dit latterlige BS..


  • #24   9. sep 2017 Amager scooterservice skræller scootere og sælger dem i dele og mange af dem er med 70ccm.
    Eller de tager 70ccm af og sætter 50ccm på og sælger scooteren med 50 ccm og 70ccm løst, da dette giver flest penge.
    Indlysende at 70ccm aldrig vil køre optimalt på std udstødning og std karburator, men stort set alle krumtapper kan køre med 70ccm, så længe du ikke har en 70ccm udstødning på.
    Og de kører ganske fint med oliepumpen monteret.jeg har selv kørt med med 70ccm alu på original Aprilia Rally 45kmt krumtap og da havde den allerede kørt 5200km.
    5000km senere, der konfiskerer panserne cylinderen og den ser ganske sund ud.
    Krumtappen virkede stadig fint.


  • #25   9. sep 2017 jeg ville aldrig købe en scooter der har kørt med 70cc hele sit liv og er lavet lovlig den ville jeg fravælge med det samme
    og købe en lovlig i stedet for


  • #26   9. sep 2017 Haha..
    Som om du kan se om den har kørt med 70cc eller 50cc før i tiden smiley


  • #27   9. sep 2017 det er altid det første jeg spørger om / til sælger
    og der er også altid masser af ting der indiker om det passer eller ej hvis man ved hvad man skal se efter vel og mærke


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #28   9. sep 2017 26#
    Ole er jo lidt af en orakel hvad angår scootere (det har du vel lær) så selvfølgelig kan Ole det smiley
    Ole ved mange ting, som kun Ole ved smiley


  • #29   9. sep 2017 præcis

  • #30   9. sep 2017 Hvilke ting Ole?

    Hvordan vil du se forskel på om den tidligere har kørt 50cc sport, eller 70cc sport?


  • #31   9. sep 2017 det er noget jeg kan fornemme når jeg ser scooteren på nogle forskelige ting på selve scooteren det ved jeg der også er mange andre der kan / bla mange af mine venner
    det er jo bare trist du ikke lige har øje for den slags
    og jeg ønsker ikke at lære dig noget / pga din arrogante opførsel herinde


  • #32   9. sep 2017 #25
    Så du ville hellere købe en der har kørt med 70ccm hele livet og som så er gjort 100% std lige inden oprettelse af salgsannoncen?
    Du har ingen chance for at vide den slags.
    Det tager ingen tid at skifte en krumtap/lejer, hvis man har evner og værktøj.
    En 50ccm motor kan være smadret på 50km.
    Sådan en har jeg engang købt.
    Min Sonic havde kørt med sprit ny 50ccm cylinder i en uge, hvor at slangen til oliepumpen var hoppet af.
    Det havde sælger ikke opdaget.
    Jeg skiftede krumtap, stempel og lejer og så kørte den fint igen.


  • #33   9. sep 2017 Så du er en smule synsk Ole?
    - Du spørg vel bare scooteren, og stoler selvfølgelig på hvad den siger til dig ikke?

    Dig og dine venner har godt nok nogle helt specielle evner, efter hvad jeg kan forstå på dig i de forskellige tråde herinde smiley


  • #34   9. sep 2017 i 20# skriver du til søren at alt 70cc sports cylinder kan bruges til standard uds og nogle andre lovlige dele
    prøv at sætte en stage 6 prosport Athena sport malossi 70cc eller en anden på en pgo med blind rør på eksempelvis eller en anden lovlig uds med skive i forrør
    det siger alt om din viden


  • #35   9. sep 2017 Malossi f.eks. skriver sjovt nok selv at deres 70cc. Sport kan benyttes med den lovlige originale udstødning..
    Hele konceptet bag sportsklassen er jo netop at de dele kan benyttes sammen med standard delene..
    - Ingen tvivl om at en 70cc sport vil yde mere, hvis den monteres sammen med andre tundele.
    Præcis som en 50cc sport cylinder vil.
    Men begge dele er lavet med henblik på at kunne køre sammen med standard dele..


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #36   9. sep 2017 29#
    Jeg tænker du misforstår mig smiley Jeg er så sarkastisk som jeg nærmest kan være..

    Du er en af dem der triller på tanken med din knallert og fortæller alle de 16 årige en masse røverhistorier, så selvfølgelig har du fået den selvopfattelse at du er noget specielt... (Men, nej Ole det du er mest, er forkert på den) bare lige så du ikke misforstår mig igen smiley

    På et andet forum kørte en bruger 106.000km på sin Dr.big.. RIGTIG mange af de km foregik med 70cc, service historik kan brugeren selv fortælle hvis han falder over dette emne smiley


  • #37   9. sep 2017 106,000 km på en pgo med 70cc på det tror jeg ikke du skal rende og fortælle til nogen lille Jacob smiley
    med mindre du vil være til grin smiley
    det var vist en rigtig røverhistorie smiley


  • #38   10. sep 2017 Wtf forum

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #39   10. sep 2017 Læs nu hvad der bliver skrevet smiley

  • #40   10. sep 2017 det er dig der tror på alverdens røverhistorier

  • Bjarne L
    Bjarne L Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 2 Svar: 2
    #41   13. sep 2017 Hej alle godt i har sat jer så dybt i emnet tænker hvis i vidste mere om emnet behøvede i ikke spille så kloge
    dem der føler sig trufne er ramt:-)


  • #42   15. sep 2017 Jeg ville nu nok satse på et 90cc eller større cylinder kit til hygge, men så igen, det koster meget mere.

    Jeg fiser rundt på en 172cc scooter for tiden, det er pænt sjovt at kunne tage de 70cc med lethed smiley

    mvh


Kommentér på:
70cc eller 50cc sport

Annonce