{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

kilerem ikke helt nede ved vario {{forumTopicSubject}}

Hey SG, her for lidt tid siden tog jeg mit motordæksel af og lage mærke til at min kilerem ikke kan køre helt ned til glidebøsningen, lidt som om at min rem er for bred, men er jeg 100% på den ikke er. Vil høre hvad man kan gøre for at den kan køre helt ned til bøsningen og om det gør nogen forskel? smiley

Min sonic køre ubeklagelig godt men det kan jo altid kun blive bedre, og tak for hjælp på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kilerem ikke helt nede ved vario
  • #1   30. aug 2016 der skal bare nogle shimskiver imellem blæserhjul og glidebøsning til den er helt i bund og rør bøsningen. det gør noget for optrækket og din rem får en lidt længere levetid, da når den ikke rør bøsningen konstant er under pres bare i tomgang.

• #2   30. aug 2016 Okay, har aldrig shimmet min vario før, så det må prøves idag. Tak for hjælpen smiley

• #3   30. aug 2016 Shimskiverne giver meget bedre optræk.
    Men hvis dine trimfjedrr er skiftet til nogle strammere, så skal du nok skifte tilbage.

Når du bruger shimskiver, så er det ofte nødvendigt med en stram trykfjeder, så remmen kan blive trukket ned til/rundt om bøsningen.
    Remmen er jo lidt stiv i det, så hvis din trykfjeder er for slap, så kommer remmen aldrig derned.

• #4   30. aug 2016 Okay tak, så burde det passe nogenlunde når min vario er shimmet op, køre pt med Malossi hvide trimfjedre, og har den gule trykfjeder i

• #5   30. aug 2016 Du bør sætte nogle meget bløde trimfjedre i, når du har shimmet den op.
    Du skal nemlig starte forfra med indstilling af koblingen, da du jo teknisk set starter i et lavere gear nu.

Kommentér på:
kilerem ikke helt nede ved vario

Annonce