{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

kenneth F
kenneth F
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30

sætter sig {{forumTopicSubject}}

Hej har fået ny 48 mm jern cylinder kit på min pgo efter original varm sæt sig, har også fået 17,5 mm. karburator på, men der er stadigvæk problemer den sætter sig stadigvæk og hakker lidt når jeg giver noget gas, sætter sig efter små 5 til 10 minutter kørsel, men føler ikke at scooter er rigtig varm så fatter det ikke har aldrig oplevet det her før det jo helt ny og har overhoved ikke kørt over 45 kilometer i timen, kan kobling varme sætte sig? eller måske krumtap lejer eller pleje leje i krumtappen? den har også lige futte et tændrør af hjælp hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sætter sig
  • #1   11. mar 2015 Hvilken dyse?
    Og hvad er din opsætning?

• kenneth F
    kenneth F Tilmeldt:
    mar 2015

#2   11. mar 2015 en millimeter hul i dysen bore op med en millimeter bor mål med digital skydelære. måske lidt for stor men skal jo køre den til, motor kørt 5000 km. købt for en uge siden jeg har kun kørt 15 kilometer på den inden jeg har sat min opsætning på på grund af varm sætning, men krumtappen har jeg ikke rørt ved, men er sku bange for plejestangen er skæv:(

billig variatro ukendt.

standard blæserhjul

8 grams ruller

kobling fjeder gule kan ikke huske hvor de er fra.

Kobling - standard

Trykfjeder - Stage6 soft

rem - standard

studs standard

karburator 17,5 mm. billig fra protuna:-(

cylinderne 48 jern billig fra protuna:-(

krumtap standart

udstødning tecno?

• kenneth F
    kenneth F Tilmeldt:
    mar 2015

#3   11. mar 2015 KRUMTAP RACER - 1682 fra vest import

LEJE FOR KRUMTAP RACER - 1685
    racerleje -carbon C4 fra vest import

kan det gå at sætte i vist det er det er galt. det nemlige billiget

• #4   11. mar 2015 Så du bore bare dine dyse med et, et millimeter bor. Doh det er en ommer....... Blander du selv olie?

• #5   11. mar 2015 Har ikke læst resten, men du starter med at finde en rigtig dyse..

• kenneth F
    kenneth F Tilmeldt:
    mar 2015

#6   11. mar 2015 mit topstyk er også til en anden cylinder tror jeg det sådan et her http://scooter-power.dk/shop/product_info.php?cPath=54_257&products_id=11143

protuna har sendt mig det, det sku nok til en cylinder med fladt stempel måske, de nogen værre nogen:(

• #8   11. mar 2015 En dyse #65 er 0.65mm.
    Med et 1mm bor, får du meget nemt en #110+ dyse, selvom du teoretisk burde få en #100, hvilket også er for stor..

Du skal IKKE montere den #65, den er for lille.
    Køb et dyse kit, så du kan finde den rigtige.

Dysen er det af indstillingen der har absolut mest at sige ved indstilling af en 2T scooter motor.

2 numre for lille og den kan sætte sig, 2 numre for stor og du vil miste effekt.

Du skal bruge 1 deciliter til 5 liter benzin.

• #10   11. mar 2015 Køb nogen ordentlige dele, det er billigst når du ikke spilder penge på noget lort.

Kommentér på:
sætter sig

Annonce