{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
273 visninger | Oprettet:

Hvorfor så lav topfart {{forumTopicSubject}}

Har langt om længe fået mig bestilt noget tun til min speedfight, som lige pt kører 50 med alle begrænsninger fjernet.

Men har bestilt mig dette cylinder: (link fjernet) som først kommer om nogle uger... Ked af det
Og så har jeg bestilt dette udstødning: (link fjernet)
Som jeg har modtaget, samt et dysesæt.

Men jeg så en gut på Youtube der havde samme opsætning, og han fik den målt til 5,09 HK og 73,43 Km/t. Er det ikke ret sløvt? Er den dårligt indstillet eller hvordan?

Det er jo godt nok med en std. 12mm karburator. Men altså burde man ikke kunne trække noget mere fart ud af det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor så lav topfart
  • #1   3. jul 2014 Med standard karburator og variator er det vist ganske udemærket. Speedometeret på en Speedfight kan du ikke regne med hvis du kører meget mere end 60, så hvis han tog den på vejen ville speedo med garanti vise meget mere end 73 km/t smiley

  • #2   3. jul 2014 Det var en der fik den målt på et rullefelt. - Er Variatoren da lort på den? Er det den der får det hele til at hyle når man kommer op i fart?
    Vil det give mere med en multivar?


  • #3   3. jul 2014 Det er gearingen der laver hyletonen når man er oppe i fart. Original variatoren på en Speedfight er ikke god hvis man skal køre lidt hurtigere end lovligt. Og ja, jeg har selv kørt med multivar, og den kan godt anbefales. Efter min mening kan man godt leve med standard cylinder, bare skift udstødning, vario og få den indstillet rigtigt. Min gamle gik 65 med den opsætning, på original cylinder.

  • #4   3. jul 2014 Nu har jeg fået bestilt det hele og venter kun på cyllen. - Hvor meget ekstra ville det give med en multivar?

  • #5   4. jul 2014 Gearingen SKAL skiftes til Malossi Primær.
    Udvekslingen er 14:1 på en Euro2 SpeedFight2.
    Det er næsten lige så lavt som Jog R.

    Søg efter emnet "peugeot tkr euro" herinde.


Kommentér på:
Hvorfor så lav topfart

Annonce