{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha fs1 40mm boret til 45mm (KAN JEG DET)?
  • #1   28. mar 2014 Ikke særlig godt. Jeg har haft et enkelt std cylinder på 45 mm, væggene ind til skyllekanalerne bliver papirstynde. Plus at portene rykkes længere tilbage (mindre hidsig) fordi de skråner mod topstykket, øges diameteren bliver afstanden til topstykket større.

• #2   28. mar 2014 Nej..
    Find dig et 44mm sæt i stedet

• #3   28. mar 2014 Jeg mener jeg har en 45 mm fs1 liggende.

• #4   28. mar 2014 Det er da billigere at købe en ny tun cyl på 45mm, feks ved mopedspeed

• #5   28. mar 2014 Undgå for guds skyld støbejern tun til Yamaha 4g.
    Porttiderne er elendige og ændre du dem selv, så smelter stempelringene.
    Støbejernet kan ikke komme af med varmen.
    Køb et godt alu kit istedet for.

• #6   28. mar 2014 Har aldrig haft problemer med en støbejerns cylinder til en gammel yamaha, i de 18 år jeg har lavet yamaha har jeg set så mange eksempler på hvad folk gør forkert, for varm tændrør, for lidt benzin, for højt gearet, stænding stillet forkert, ja så går det galt, en yamaha har bedst af og 4 takte i 1 og lidt i 2 gear, så bliver cylinderen smurt/kølet nok, 2 takt olie skal være den rigtige slags som er lavet til luft kølet motore og skal være til støbejerns cylindere.

• #7   29. mar 2014 Kenneth, det skal være racing olie til meget høje temperature, så som Castrol Racing.
    Nu hvor at den er vind kølet, så havde jeg smidt de ekstra penge og købt en god 43mm Alu cylinder med store og tidlige porte.
    Og så smidt den sorte oplagte cross udstødning på, sammen med 18mm indsugning og en 14tands gearing.
    Det rykker sgu.

Kommentér på:
Yamaha fs1 40mm boret til 45mm (KAN JEG DET)?

Annonce