{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

anders c
anders c
Tilmeldt:
27. nov 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har en Peugeot sf3, som kører ca 55, ved 7000rpm.
Når den står frit på støttefod rammer den 9000rpm.
Jeg ville gerne den kørte omkring 70km/t uden begrænsninger.
Jeg har fjernet pladen i vario, og det ekstra rør på udstødningen.
Det skal dog siges at der er endnu endnu et rør, hvor der er koblet en lang slange på, med et form for filter. Dette har jeg ikke fjernet.
Håber på lidt hjælp og fif fra kyndige
Anders


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omdrejninger
  • David J
    David J Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 133
    #1   1. mar 2014 Blind røret af på udstødningen. Og smid 0.5 - 1 gram lettere ruller i din variator

  • Niels C
    Niels C Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 211
    #2   1. mar 2014 Det med 9000 på fod og 7000 i bevægelse er nok en omdrejningsbegrænser ved svinghjulet, cdi eller koblingsklokken.

  • David J
    David J Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 133
    #3   1. mar 2014 Niels : en omdrejningsbegrænser på koblingsklokken??????????? Og ved svinghjulet ????????????

    For at slå det fast med 7 tommer søm : er den omdrejsningbegrænset til 7000 - ja så kan du vel godt selv regne ud at det er umuligt at få den til at tage 9000 på støttefod? Det siger vel sig selv?:)


  • #4   1. mar 2014 Det tynde rør på udstødningen skal du ikke fjerne , det er luft til katalysatoren , det er vigtigt at den får det.

  • anders c
    anders c Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #5   1. mar 2014 Ok, prøver med lidt lettere ruller i variator, og må så se om det er der det ligger.
    Går ikke ud fra der er noget begrænsning på den omkring karburator. Plomb i studs eller lign?
    Har Googlet mig frem til nogle sf3 der kører 75-80km/t kun med begrænsninger fjernet..??


  • Niels C
    Niels C Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 211
    #6   1. mar 2014 Jamen det sgu sådan det fungere på cpi på en eller anden måde at den måler klokken eller et eller andet ved sgu ikk hvordan...


  • David J
    David J Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 133
    #7   1. mar 2014 Nej niels !!!

  • Niels C
    Niels C Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 211
    #8   1. mar 2014 Hej? Hvem er du?

  • David J
    David J Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 133
    #9   1. mar 2014 En der åbenbart ved en hel mere om scootere end dig smiley

  • Niels C
    Niels C Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 211
    #10   1. mar 2014 Sikkert, hvad skal jeg bruge den komentar til?

  • David J
    David J Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 133
    #11   2. mar 2014 Du skal bruge den som en "lærestreg"!

    Stop med at udtale dig om noget som du tilsynladende ikke har en skid forstand på !!!


  • anders c
    anders c Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #12   2. mar 2014 Så er der prøvet med lettere ruller.
    Først 8grams, og derefter 8,5grams.
    Ikke den store forskel.
    Skal den virkelig ikke rende hurtigere end 60km/t, når begrænsninger er fjernet?


Kommentér på:
Omdrejninger

Annonce