{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

CPI Aragon 08, begræsninger? {{forumTopicSubject}}

Jeg kastede håndklædet i ringen med peugeoten og købte mig sådan en her i stedet.

Men den render godt nok ikke ret hurtigt, 42-43 ud af lige vej (har stået stille et års tid, så den skal nok også løbes lidt igang)

Men hvorom alting er, så er det lidt for sløvt, skal gerne have den en 5-10 km hurtigere op.

Kan læse mig til der sidder en børsning i varioen(fjerner jeg når jeg kommer i nærheden af noget trykluft), men så står der noget med en ledning der skulle gå ud fra kickstarter skjoldet, til CDI'en. Jeg har nærstuderet det kickstarter skjold på kryds og tværs, jeg kan simpelthen ikke finde nogle steder hvor den går ud fra.

Så har jeg læst forkert, eller er det noget de først har indført efter 2008?

Cpi Aragon GP 2008, 45'er

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CPI Aragon 08, begræsninger?
  • #1   28. feb 2014 Cdi´en finder du ikke i nærheden af kickstarterskjoldet, det er en boks som sidder på ledningsnettet et sted (se billede). og istedet for at give sig til at klippe i ledningerne, så brug lidt penge på en ubegrænset cdi, så dyre er de ikke.

profilbillede
  • #2   28. feb 2014 #1 Det har jeg skam heller ikke skrevet nogle steder?
    Jeg er helt klar over hvor cdien sidder, og hvis du læste hvad jeg skrev så forklare jeg også hvor mange ledninger der går til cdien. Kan kun opfordre dig til at læse mit indlæg på ny.

Og Jeg er ikke interesseret i at skifte cdien som sådan, men hvis der var tale om at kappe en ledning og det gjorde en forskel, så var det jo en nem mulighed for at lave et politiværn der rent faktisk virkede. Deraf, min iver for at finde ledningen.

• #3   28. feb 2014 Så må du forklare dig bedre, for som jeg læser det, så skriver du intet om poitiværn i opslaget. men det må du selv om. god fornøjelse..

• #4   28. feb 2014 Søde ven, jeg kan umuligt beskrive det bedre.
    I div. Guides er en lyserød ledning fra kickstarter skjold til cdi beskrevet. Jeg kan ikke finde denne ledning. Jeg eftersøger folk der ved noget specifikt om emnet og denne scooter, ikke noget generelt viden.

Min ide om politiværn er irellevant for problemstillingen, det er blot en ide jeg har.

• #5   4. maj 2016 Fjern sæderummet der er en masse ledninger mener der er lyserød ledning du leder efter den kan skilles ad så er det bare at samle det igen og køre husk at køre stille og roligt og holde øje med tændrør om det ser rigtigt ud gør det i et stykke tid og er det rigtigt så giver du den bare alt det den kan efter det

Kommentér på:
CPI Aragon 08, begræsninger?

Annonce