{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Aerox dør efter fuldgas {{forumTopicSubject}}

Hej SG, min Aerox spiller 100% indtil den har fået fuld gas på længere distance (10 - 15 sekunder) - Dog efter jeg skiftede nåleventil fra en 21mm dellorto til en anden 21mm dellorto, kan det skyldes svømmer der ikke virker som den skal?
For når den dør kan man slippe gassen lidt også er det som om den har benz igen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aerox dør efter fuldgas
  • Niels C
    Niels C Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 211
    #1   22. feb 2014 Det lyder som om den tømmer bundkaret hurtigere end den kan syge mere benzin derned igen, det kan også være din benzinhane der er stoppet eller ikke virker hvis det er en vacuum hane, og check om der er skidt i tanken.

• #2   22. feb 2014 Det lyder som det er svømmeren der driller smiley

• #3   22. feb 2014 Tænkte nemlig også det kunne være hanen da det bare er standard hanen med Vacuum... Men så igen faldt jeg over det Jakob siger, da jeg nemlig havde skiftet nåleventil da den der var til karburatoren forsvandt.. - går ud fra jeg kan løse problemet ved at købe en ny ventil der 100% er sikker til den karbu. smiley

• Niels C
    Niels C Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 211
    #4   22. feb 2014 Ja ok hvis den ikke passer 100 % den ventil du bruger nu så kunne det også meget vel være det smiley

Kommentér på:
Aerox dør efter fuldgas

Annonce