4.935 visninger
|
Oprettet:
Hot 50 og GG udstødning spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hej på SG
Jeg har en PGO Hot 50, der er helt standard, og har bestilt en GG udstødning til den, for at få lidt mer optræk.
Mit sprøgsmål er om det er nødvendigt at gå op i dyse, når jeg sætter en ubegrænset udstødning på?
Mvh Stefan
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 80 Scootere: 17 Emner: 246 Svar: 1.702
sep 2013
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 59
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 80 Scootere: 17 Emner: 246 Svar: 1.702
okt 2012
Følger: 20 Følgere: 10 Scootere: 9 Emner: 107 Svar: 997
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 80 Scootere: 17 Emner: 246 Svar: 1.702
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 48 Svar: 256
alle motor køre jo forskelligt ingen motor går ens så prøv smide den på og se og evt dyse op efter det.
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 93 Svar: 977
sep 2009
Følger: 53 Følgere: 88 Scootere: 102 Emner: 13 Svar: 314
sep 2013
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 59
Hvad er det for en dyse der sidder i fra fabrikken? 72?
Det er en model 2013
sep 2012
Følger: 25 Følgere: 23 Scootere: 3 Emner: 15 Svar: 334
Men prøv dig frem, det er omkring 72-80 vil jeg sige at du skal have i
sep 2013
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 59
Jeg har også købt nogen nye lidt lettere ruller, i en efter sigende god kvalitet
sep 2012
Følger: 25 Følgere: 23 Scootere: 3 Emner: 15 Svar: 334
Evt også køb en Malossi Multivar (eller ligende) Det giver en del på hot
Hot 50 og GG udstødning spørgsmål