{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

Kymco Agility ventiler {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg er ved at renovere og slibe topstykker op og er lige faldet over noget. Udover at Kymco topstykker er mere flowoptimerede end Giantco topstykker fandt jeg ud af at en Agility fra 2010 har to ventilfjedre per ventil og en fra 2008 kun har én per ventil. smiley

Den med to kan klare 12.000 omdrejninger men jeg aner ikke hvor mange den med én kan klare, så hvis i vil tune en agility skal i have en fra efter 2010. smiley

Fortsat god dag. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kymco Agility ventiler
  • #1   7. jun 2013 Fed nok detalje smiley

• #2   7. jun 2013 Tjooo, der er nu en der siger at hans er produceret i 2007 og har to ventilfjedre per ventil, så jeg kommer sku lidt i tvivl om hvorfor nogle har to og andre har én. smiley

Jeg fik ikke lige tjekket hvad der stod på det topstykke med to fjedre, men på det med én står der KGBG... smiley

• #3   7. jun 2013 Og du er helt sikker på det ene ikke har været en 30'er og den anden en 45'er så?? smiley

• #4   7. jun 2013 Begge to er 30-scootere, det er jeg 100% sikker på, da den første kun havde været ejet af min mors kvindelige kollega før mig og den anden udelukkende har været ejet af mig. smiley

Jo færre ejere, jo mere ved man om dem. smiley
    Den eneste store forskel jeg har kunnet finde af store forskelle er produktionsår. smiley

Men man laver jo heller ikke forskellige produktioner for at tilfredsstille et lille lands lovgivning, det er for dyrt. Altså den har endda de fleste dele udover motoren til fælles med 125cc modellen, så jeg er pænt sikker på at de har lavet så få produktioner som muligt og så bare puttet en begrænsning i i forskellig størrelse. Det har noget at gøre med prisen, du ved, så man kan holde prisen nede uden at det skader kvaliteten. smiley

Kommentér på:
Kymco Agility ventiler

Annonce