1.353 visninger
|
Oprettet:
Kymco Agility ventiler {{forumTopicSubject}}
Hey folkens.
Jeg er ved at renovere og slibe topstykker op og er lige faldet over noget. Udover at Kymco topstykker er mere flowoptimerede end Giantco topstykker fandt jeg ud af at en Agility fra 2010 har to ventilfjedre per ventil og en fra 2008 kun har én per ventil.
Den med to kan klare 12.000 omdrejninger men jeg aner ikke hvor mange den med én kan klare, så hvis i vil tune en agility skal i have en fra efter 2010.
Fortsat god dag.
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 17 Svar: 1.110
jul 2012
Følger: 17 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 2.253
Jeg fik ikke lige tjekket hvad der stod på det topstykke med to fjedre, men på det med én står der KGBG...
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 17 Svar: 1.110
jul 2012
Følger: 17 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 2.253
Jo færre ejere, jo mere ved man om dem.
Den eneste store forskel jeg har kunnet finde af store forskelle er produktionsår.
Men man laver jo heller ikke forskellige produktioner for at tilfredsstille et lille lands lovgivning, det er for dyrt. Altså den har endda de fleste dele udover motoren til fælles med 125cc modellen, så jeg er pænt sikker på at de har lavet så få produktioner som muligt og så bare puttet en begrænsning i i forskellig størrelse. Det har noget at gøre med prisen, du ved, så man kan holde prisen nede uden at det skader kvaliteten.
Kymco Agility ventiler