270 visninger
|
Oprettet:
SMX vildt cylinder til hverdag? {{forumTopicSubject}}
Heey Folkens
Da jeg har 35km til arbejde vil jeg gerne have min SMX til at køre en del hurtigere. Den skal bruges næsten hver dag, så den skal kunne holde til nogle lange ture med fuld gas. Jeg har overvejet det her: (link fjernet)
er det godt til hverdag? jeg syntes nemlig selv kun at det skal være af støbejern.
okt 2009
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 1 Emner: 41 Svar: 225
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Scootere: 15 Emner: 841 Svar: 4.001
Men jeg ville nok vælge bedre kvalitet end new competition når du skal køre 35 ad gangen.
okt 2011
Følger: 69 Følgere: 68 Scootere: 2 Emner: 68 Svar: 3.061
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Scootere: 15 Emner: 841 Svar: 4.001
der er jo også en grund til at brændeovne er lavet i støbejern og ikke alu
jun 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 1 Emner: 55 Svar: 554
jul 2006
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 989
okt 2009
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 1 Emner: 41 Svar: 225
jun 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 1 Emner: 55 Svar: 554
okt 2011
Følger: 69 Følgere: 68 Scootere: 2 Emner: 68 Svar: 3.061
Jeg ville tage Athena over italy racing..
jun 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 1 Emner: 55 Svar: 554
Men ja, det er svært at afgøre, vi kørte dog med nogenlunde samme opsætning
Hvis man så bort fra luftfilter, men min smx var også en del pænere end hans rmx.
okt 2009
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 1 Emner: 41 Svar: 225
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 24 Svar: 345
jeg har haft min oppe på 105 efter speedo ned ad bakke med medvind osv osv. men dælme en påliderlig cylinder/knallert. den er i min profil
SMX vildt cylinder til hverdag?