{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
200 visninger | Oprettet:

Smx er underlig... {{forumTopicSubject}}

Hey SG.

Jeg har skiftet krumtap og lejer på min smx.
Den fik også nyt cylinder, karburator og udstødning.

Men efter jeg har fået den startet igen kører den underligt.

Den kan ikke stå i tomgang, den "dør" Hver 3. sekund. Man skal selv holde den igang med gassen. Den ryger helt vildt, og sovser meget ud nede ved udstødningen.

Nogen der har nogle ideer til hvad der kan være galt. smiley

Mange tak smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smx er underlig...
Kommentér på:
Smx er underlig...

Annonce