{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få mere fart og optræk ?
  • #1   6. apr 2012 hvis de to ting du skifter ud nu er standard, vil du nok få et meget bedre optræk men kun lidt mere topfart.

  • #2   6. apr 2012 Tag en cylinder istedet, det giver meget mere for pengene smiley

  • #3   6. apr 2012 Du kan bare spidse dine skyllekanaler i cylinder og lege lidt med udstøsningsporten smiley - det burde da Gi lidt os smiley

  • #4   6. apr 2012 Opgrader variomatic og spring på noget semi-racing cylinderkit, men behold standardpitten. Lær at justere kobling og vario ind, så skal du nok komme fremad!
    Næste trin er i mine øjne en 19mm Dell'Orto og standard filter med få ændringer. Alt under 19mm karburator er for lidt, selv til 50cc i min verden, selv om det går fint med mindre.

    Støjniveau'et er i bund på denne måde, og semi-racing overdrejer bedre end sport = højere tophastighed/ca. samme acceleration for en beskeden merpris.


    I dit sted havde jeg dog valgt at spare pengene op og vente til du har kørekort til MC... En maxi-scooter koster intet og de fleste kan udstyres med en tunet 30-motor, mehehe. Overvejer selv at lave nummeret med en T-Rex.


Kommentér på:
Få mere fart og optræk ?

Annonce