{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Bøde {{forumTopicSubject}}

Hej Sg.

Jeg vil høre om der er nogle af jer der kan fortælle mig om det virkelig kan passe at jeg skal betale en bøde oveni på 1000,- får at falck skulle hente min scooter da jeg blev stoppet?

Der er en som har været en slags vikar-lære på vores skole i 3 måneder, og han var åbenbart politimand ved siden af, og i løbet af den tid han var lære på skolen havde han holdt et møde for alle forældre. På det møde sagde han at vis han kunne komme til det så skulle alle knallerter/Scooter afskaffes.

Og så efter han var stoppet på skolen, så havde han en morgen da jeg var på vej til skole gemt sig inde bag en tank i en halvtimes tid, og så da jeg kom kørende forbi kørte han efter mig og stoppede mig. "og det skal lige siges at jeg kørte højst 20 km/t forbi jeg fuldtes sammen med nogen der var på cykel" Så steg han ud af bilen og spurgte han mig om den var ulovlig, han havde set mig køre for hurtig engang da han var lære, så jeg sagde at begrænsningen var pillet så den ca. kørte 50 km/t. Og det skal igen lige siges at jeg havde kørekort og forsikringspapirerne iorden.

Så er det han siger at han ringer efter Falck som så kommer og henter den, og så spørger jeg om han ikke kan ringe efter et rullefelt. Så siger han at de ikke har sådanne et, og kun får det hjem vær anden uge. Men jeg finder senere hen ud af at han har løjet fordi de har to rullefelt et i bilen og et på stationen, og jeg kan også se at min scooter er blevet målt dagen efter jeg blev stoppede.

Men han ringede først 2 1/2 uge efter og sagde jeg kunne hente den! Og da jeg kom havde de endda lavet dybe ridser i den, men han påstår at jeg selv har lavet dem....

Men det jeg gerne vil vide det er om det kan være rigtigt at jeg skal betale en bøde på 1000,- når de kunne have sendt et rullefelt ud som han indda lyver om de slet ikke har, og jeg kan slet ikke forstå hvorfor de skulle have den med ind på stationen når jeg stoppede med det samme, og fortalt den var ulovlig fra starten af.

I MÅ UNDSKYLDE OPSÆTNINGEN OG STAVEFEJLENE, ER LIDT TRÆT SÅ DERFOR smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde
Kommentér på:
Bøde

Annonce