{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde
  • #1   1. maj Hvis du kører mellem 41-43 kmt på rulle felt før du 1200 kroner i bøde 600 kroner hvis du under 18. Hvis du kører 43 til 99,9 før du en bøde på 2500 kroner og en betinget frakendelse. 100+ tager de hele lortet

• #2   1. maj #1 det er jeg uenig med.

#0 Hvis du kører over 30 kmt hedder det bøde med det samme.

Hvis knallerten kan køre mellem 30 og 39,9 på rullefelt så får du ikke en bøde, så længe du ikke blev målt til at køre mere end 30 på den. Det har jeg aldrig hørt ske, men det hedder enlig en fartbøde der du kun må køre 30.

Hvis den kan køre over 40 kmt får du en bøde for konstruktiv ændring og et "klip". Anden gang du får klippet tager de knallerten. Du kan ikke få den taget første gang ligemeget om den kan køre 60 eller 200 kmt.

Tror det højeste bøde du kan få hedder 2000 eller 2500. Du kan dog få flere oven i hinanden (fx hvis du kører for hurtigt uden hjelm).

Hvis du er studerende kan de fleste bøder halveres. Ikke kun hvis du er under 18.

Skal du have beviser så blev jeg taget der jeg var 19 hvor den var målt til over 100. Den blev taget til undersøgelse fik den tilbage med alle dele på 1 måned senere. Bøden blev for det meste halveret udover den for at stikke af den betalte jeg normal pris for.

profilbillede
  • #4   2. maj Da jeg blev stoppet blev min taget på stedet

Kommentér på:
Bøde

Annonce