{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjemme lavet udstødning ???...
  • #1   7. apr 2011 der er en herinde der tager 2-3 k for at lave et udstødning lige som du vil ha det smiley

• #2   7. apr 2011 Ja og det er noget værre LORT han bikser sammen...

• #3   7. apr 2011 så du har lige frem købt et af ham ?

• #4   7. apr 2011 En udstødning er ikke 'bare lige' på de små maskiner med indsprøjtning. Der er grænser for, hvor meget den kan tilpasse sig et nyt udstødningssystem, desværre.

Slutresultatet kan i værste fald være forringet ydelse og potentiel fare for brændte ventiler.

Jeg kan godt lide idéen om den oplagte udstødning på den i forvejen specielle maskine, men jeg ville i dit sted bruge lidt tid på at undersøge markedet for stumper - især trimning af indsprøjtningssystemet, netop i forbindelse med udskift af udstødning.

• #5   7. apr 2011 Hey Jesper H

Computer systemet er ikke programmerings bar
    Den er fabriks indstillet og kan ikke justeres
    Det ville kræve en ny computer som kan programmers

• #6   8. apr 2011 Det er jeg ikke i tvivl om - jeg understreger blot, at det er nødvendigt at ændre på indsprøjtningsparametrene, hvis du vil være helt sikker på, at et nyt udstødningssystem ikke påfører motoren effekttab eller evt. skade.

Honda har alle dage været vanvittigt dygtige til 4-taktere, og det medfører meget naturligt, at enhver ændring har stor sandsynlighed for at koste effekt.
    Små motorer er mere følsomme overfor små fejljusteringer.

Det skulle undre mig, hvis der ikke allerede findes nogle stumper, der gør det muligt at trimme den ind - Power Commander ville være ideelt. Ikke at det er bedre end alt muligt andet, men det er et velkendt piggy-back system, som rigtig mange forhandlere og tunere kender til i forvejen.

• #7   8. apr 2011 Jesper H

Det lyder til at du har rigtig meget kendskab til alt dette her smiley

Har en ubegranset cdi box liggende som jeg gerne ville have monteret
    men mangler en som har forstand på og rode med det

er det noget du kan ordne ??...

• #8   8. apr 2011 Zoomer er sindsygt populær i østen så lur mig om markedet dernede ikke vælter rundt i custom parts til den.
    Men at lave en oplagt udstødning er jo da ikke umuligt du skal jo bare holde de samme dimensioner du har nu. Altså længde rør, diameter osv.

• #9   9. apr 2011 Jeg er teoretiker og påpeger kun, hvad du skal være opmærksom på af risici. Montering af en CDI kræver næppe alverden. Jeg vil ikke lægge navn til monteringen, medmindre den stammer fra en anerkendt producent. Primært fordi indsprøjtning kun er simpelt, når man har de rette dimser. smiley

Som Lalle siger, så har du muligheden at bevare de org. rør-dimensioner. Hvordan det så begrænser dine designmuligheder kan jeg ikke bedømme. Har du prøvet at tjekke info på andre fora? Zoomer'en har ikke rigtig vundet indpas herhjemme, men den slags maskiner er generelt meget populære østpå, og jeg ville undre mig, hvis den ikke er et hit i USA og Canada.

• #10   9. apr 2011 LaLLe

Jeg køre med en udstødning fra polini nu
    Den er ikke på nogen af mine billeder her på sg

Der er sket diverse ændringer som endnu ikke er blivet opdateret her på sg endnu

• #11   9. apr 2011 Jeg har slet ikke set billeder eller noget jeg siger bare at hvis du overholde de dimensioner du har nu så render du ihvertfald ikke ind i nogen problemer overhovedet da den jo så vil køre ens.

• #12   9. apr 2011 LaLLe

Hehe Okey smiley

Kommentér på:
hjemme lavet udstødning ???...

Annonce