{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
237 visninger | Oprettet:

Underlig :O Kan ikke forklare ( smx) {{forumTopicSubject}}

Min smx er helt vild underlig den starter fint i første huk men så når jeg begynder og trille afsted og den bare kommer lidt op i omdrejninger så begynder den at hakke. Og når jeg endelig får kørt gearingen helt ud i et gear skyder den fuldstændig og går langsom ud men kan sagtens starte den igen li efter :S

Opsætning

90 dyse - NGK B10 tændrør - 14 / 48 gearing

Barkit 48 mm cylinder
21mm dellorto karburator
Kundo racing udstødning
Alm kobling
Top racing krumtap - C4 lejer
+ poleret krumtap hus


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig :O Kan ikke forklare ( smx)
Kommentér på:
Underlig :O Kan ikke forklare ( smx)

Annonce