{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
160 visninger | Oprettet:

Begrænset CDI??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo som sagt fået den her lidt halvvilde slider.
MEN.
Når jeg kører på den er det ligesom om den sommetider ikke tænder hver 2. gang når jeg accelerere i mellemomdrejninger :-S
Og når jeg så har kørt lidt dør den ligesom den løber tør for benz smiley
Har fået af vide af en det kan være fordi at CDIen på slider er begrænset men jeg tror det er noget tænding der er defekt..
Hvad tror i?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrænset CDI???
Kommentér på:
Begrænset CDI???

Annonce