{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Derbi Senda når man sætter den i først {{forumTopicSubject}}

Derbi Senda, når jeg sætter den i første gear LIGE NÅR DEN STARTES OG ER FULDSTÆNDIG KOLD... så når jeg tager koblingen og trykker pedalen ned, laver den sårn en "klonk!" lyd og laver et lille ryk i knallerten...? hva skyldes det? problemet var før at nå jeg satte den i første gear gik den ud.. men det er klaret med at skifte motorolien.. hva skyldes det andet? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi Senda når man sætter den i først
  • #1   22. aug 2010 det hel normalt det lige giver et sæt, sårn gør det fleste sku smiley

• #2   22. aug 2010 nårh okay smiley hehe godt nok!

en anden ting! her den anden dag tog jeg den i skole, det var så første gang i langt tid den har være ude og køre så hurtigt og langt.. den "døede" så på en eller anden måde cirka halvvejs derop? men så kom jeg så derop og slukkede... så sku jeg hjem og det regnede! men så ku den ik starte!? fik den så tilsidst jokket igang på kickstarteren..! kørte hjem og skiftede tændrøret og så SPRANG den igang i første hug med lidt gas samtidig.. men derefter når du starter den efter den er kold, så når du li starter den? så står den lidt i tomgang og så dør den..? det har den ALDRIG gjort før!? og den ska ha mange omdejninger i start når den startes for at den gider holde sig selv igang???? hva sker der?

• #3   14. okt 2010 Min ska os ligee holdes lidt i live, plejer og gi lidt gas så den holder sig igang, og så gir jeg den choker indtil den en varm nok til at stå i tomgang uden choker smiley virker fint

Kommentér på:
Derbi Senda når man sætter den i først

Annonce