487 visninger
|
Oprettet:
27. feb 2008 Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 129 Svar: 456
Derbi Senda når man sætter den i først {{forumTopicSubject}}
Derbi Senda, når jeg sætter den i første gear LIGE NÅR DEN STARTES OG ER FULDSTÆNDIG KOLD... så når jeg tager koblingen og trykker pedalen ned, laver den sårn en "klonk!" lyd og laver et lille ryk i knallerten...? hva skyldes det? problemet var før at nå jeg satte den i første gear gik den ud.. men det er klaret med at skifte motorolien.. hva skyldes det andet?
jul 2009
Følger: 83 Følgere: 85 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 14.838
feb 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 129 Svar: 456
en anden ting! her den anden dag tog jeg den i skole, det var så første gang i langt tid den har være ude og køre så hurtigt og langt.. den "døede" så på en eller anden måde cirka halvvejs derop? men så kom jeg så derop og slukkede... så sku jeg hjem og det regnede! men så ku den ik starte!? fik den så tilsidst jokket igang på kickstarteren..! kørte hjem og skiftede tændrøret og så SPRANG den igang i første hug med lidt gas samtidig.. men derefter når du starter den efter den er kold, så når du li starter den? så står den lidt i tomgang og så dør den..? det har den ALDRIG gjort før!? og den ska ha mange omdejninger i start når den startes for at den gider holde sig selv igang???? hva sker der?
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 5 Emner: 39 Svar: 116
Derbi Senda når man sætter den i først