{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Michael J
Michael J
Tilmeldt:
26. dec 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9

Derbi senda {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et problem med gnist når jeg slår den til tænding er der ikke ikke gnist men når jeg tager det lille hvide stik af der kommer nede fra tændspolen så er der fint gnist men den vil stadig ikke starte ??

Mvh Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derbi senda
  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    dec 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #2   27. dec 2022 Hej
    Den grønne og gule må gå op til tændingslåsen efter for hvis jeg tager det lille stik ud der kommer fra tændingslåsen af er der også gnist men jeg har desværre ikke et diagram men jeg har lige bestilt et nyt ledningsnettet for det er en jeg lige har købt og tidligere ejer klippet i det og har vist ikke rigtigt haft styr på hvad han har lavet for der var ikke noget der virkede da jeg fik den og så har jeg fundet nogle diagrammer på nettet og prøvet at få det til at virke og nu har jeg så fået lyset til at virke og så kom det her problem så jeg tænker at der måske er byttet rundt på nogle farver et sted men jeg forstår stadig ikke hvorfor at den ikke starter når jeg tager alt det fra og der er fin gnist og den får benzin ????


  • #5   27. dec 2022 #4
    Det du beskriver det, det har jeg oplevet en del gange.
    Den type personer skal du pille ud af dit liv.
    Det er den type personer, hvor at du gør det rigtige men det er stadig dig der vil fremstå som idioten, da personen er for stolt til at erkende at han/hun har begået en fejl.

    Det er værst når man får den type som chef.
    Og det kan ske ofte, for de fremstiller sig selv som perfekte og tørre lorten af på andre, så de selv fremstår perfekte overfor deres egen chef.


  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    dec 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #6   27. dec 2022 Ja jeg må indrømme at jeg nok er blevet taget røven på med den maskine desværre men den gik tros alt pisse godt i motoren da jeg købte den for en uge siden og så begyndte jeg at lave det el på den og så ville jeg starte den men det vil den bare ikke jeg forstår bare ikke hvad der skulle være sket mens den har stået stille men kan sådan en motor ikke starte hvis alt det el er taget fra som en crosser? Men noget jeg ikke kan forstå var at kølervæsken gik gennem karburatoren det har jeg aldrig set før så det har jeg lavet om for hvad skal det lave der??

  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    dec 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #7   27. dec 2022 Men den skal ikke ud at køre hurtig ?? den skal laves lovlig så min søn kan køre i skole på den??B)

  • #8   27. dec 2022 Du har købt en maskine med klippede ledninger og tryk-selv-stik på ledningerne.
    Så må man vel også forvente at noget ikke nødvendigvis er lavet rigtigt.
    Kunne den køre da du købte den?


  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    dec 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #9   27. dec 2022 Ja den kørte fint da jeg købte den men det gik galt da jeg begyndte at lave lys på den så jeg tror der er byttet om på nogle ledninger et sted for jeg har taget de rigtige ud fra det jeg har fundet på nettet men skulle den ikke kunne starte uden alt det el lige som på en crosser??

  • #10   27. dec 2022 #9
    Hvorfor forsøger du på at lave lys på den, uden først at finde et ledningsdiagram på nettet?


  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    dec 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #11   27. dec 2022 Det er også efter et ledningsdiagram fra nettet jeg har lavet lys efter ??

  • #12   27. dec 2022 #11
    Passer farverne så?


  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    dec 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #13   27. dec 2022 Ja efter det diagram gør de så de må være byttet et ad de steder de har klippet i det men det jeg stadig ikke forstår er hvorfor den ikke starter når jeg tager alt det væk for når jeg gør det har den fin blå gnist og den får benzin

  • #14   27. dec 2022 #13
    Kortslutning, som tager pladsen på stelledningen.
    Adskil alle andre stik og se om den gnister.
    Saml så stikkene en af gangen. Så finder du synderen.


  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    dec 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #15   27. dec 2022 Ja synes bare at jeg har prøvet så nu skal det være slut så jeg har bestilt nyt ledningsnet. Tændingslås. Spændingsregulator. Speedometer Relæ. Tændrør og kabel og Tænding så er der kun cdi en tilbage hvis den stadig ikke vil som jeg vil ??B)

  • #16   27. dec 2022 Hvis der er gnist, så ligger fejlen et andet sted.

  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    dec 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #17   27. dec 2022 Ja jeg tænker også fejlen er ledningsnet eller Tændingslåsen det er i hvert fald det jeg starter med at skifte så kan det andet bare sendes tilbage igen ??

Kommentér på:
Derbi senda

Annonce