1.265 visninger
|
Oprettet:
Derbi senda {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har et problem med gnist når jeg slår den til tænding er der ikke ikke gnist men når jeg tager det lille hvide stik af der kommer nede fra tændspolen så er der fint gnist men den vil stadig ikke starte ??
Mvh Michael
dec 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
Den grønne og gule må gå op til tændingslåsen efter for hvis jeg tager det lille stik ud der kommer fra tændingslåsen af er der også gnist men jeg har desværre ikke et diagram men jeg har lige bestilt et nyt ledningsnettet for det er en jeg lige har købt og tidligere ejer klippet i det og har vist ikke rigtigt haft styr på hvad han har lavet for der var ikke noget der virkede da jeg fik den og så har jeg fundet nogle diagrammer på nettet og prøvet at få det til at virke og nu har jeg så fået lyset til at virke og så kom det her problem så jeg tænker at der måske er byttet rundt på nogle farver et sted men jeg forstår stadig ikke hvorfor at den ikke starter når jeg tager alt det fra og der er fin gnist og den får benzin ????
dec 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
dec 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
dec 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
dec 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
dec 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
dec 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
dec 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
Derbi senda