347 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
2. jul 2007 Følger: 61 Følgere: 62 Scootere: 7 Emner: 233 Svar: 1.197
Hvor er fejlen? {{forumTopicSubject}}
Min suzuki k50 vil ikke starte.
Tændrøret indikerer at den får for meget benzin, da det er drivvådt på ingen tid.
Det underlige er så at hvis jeg sprøjter ren benzin ind i karburatoren eller ind fra tændrørshullet, så prutter den lidt igang, og kan trille 10 meter, hvorefter den går ud igen.
Er det karburator eller membran der er tosset?
jul 2007
Følger: 61 Følgere: 62 Scootere: 7 Emner: 233 Svar: 1.197
jul 2007
Følger: 61 Følgere: 62 Scootere: 7 Emner: 233 Svar: 1.197
Den vil stadig ikke igang. Sprøjter jeg benzin ind i karburatoren kan jeg få den igang, osv. men kun indtil der ikke er mere.
Må se om det hjælper når jeg får min 14 mm suzuki karburator på mandag.
jul 2007
Følger: 61 Følgere: 62 Scootere: 7 Emner: 233 Svar: 1.197
jul 2007
Følger: 61 Følgere: 62 Scootere: 7 Emner: 233 Svar: 1.197
jul 2007
Følger: 61 Følgere: 62 Scootere: 7 Emner: 233 Svar: 1.197
jul 2007
Følger: 61 Følgere: 62 Scootere: 7 Emner: 233 Svar: 1.197
Var nærmest helt færdig både fysisk og mentalt. Sad nok på den kolde jord, og kiggede ud i luften og på suzukien. Så prøvede jeg at sætte det andet tændrør i igen, prøvede at gå op i '4 gear' og løbe dér. Men hov hva var nu det? Der kom mere kompression på, og den tog flere omdrejninger ved min løbehastighed VROOOM så gik den igang.
Forstår bare ikke at Suzuki har været så dumme at de har 'vendt gearkassen forkert'. Det forvirrer da os som er vant til normale gearkasser
Hvor er fejlen?