{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

Søger folk i Nordsjælland, at mødes med og køre sammen med. 30 km/t.. {{forumTopicSubject}}

????Søger folk i Nordsjælland, at køre hyggeure sammen med.????

Ja som opslaget siger, så søger jeg meget nogen, at køre hyggelige og lange køreture med, især her i sommer perioden.

Kan det virkelig passe, at det kun er "veteran knallerter" der har træf grupper, men at der ikke er noget for os med nyere scootere, som også gerne vil have fællesskabet og hyggen? ??

Kravet er at vi kører 30 km/t. og kører ordentligt generelt. ????

Jeg er en gammel kvinde i lvl 1993 (31 år) og jeg elsker, at møde nye mennesker. Derudover, er jeg noget af en noob i denne her scooter verden, men jeg vil rigtig gerne lære mere om, hvordan min scooter fungere. ??????

Generelt er jeg desværre ret ensom, så det kunne være ekstremt hyggeligt at finde nogen, at mødes med og køre nogle dejlige ture sammen med. Jeg elsker friheden ved, at køre på min scooter og elsker det, at kunne stoppe op en sommeraften og kigge på solnedgangen. ????????

Lyder det her som noget for dig/jer? Så tøv ikke med at smid mig en besked! ????????

Jeg glæder mig til at høre fra dig/jer! ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger folk i Nordsjælland, at mødes med og køre sammen med. 30 km/t..
Kommentér på:
Søger folk i Nordsjælland, at mødes med og køre sammen med. 30 km/t..

Annonce