{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

Luft-skruen... Hjælp..!!! {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg har et lille problem fordi når jeg skal til at køre, går den nærmest ud eller "drukner" men når den gør det gir jeg bare meget gas også går den ikke ud. Og når jeg kører 30, og holder gassen i samme stilling, drukner eller går os nærmest ud. Så jeg bliver nød til at "file" på gassen for den ikk går død...
Der er 47 cylle, 21 kabu, 92 dyse... Og er sikker på det ikke er noget galt med de ting.

Så vil høre jer, om det er tegn på at luftskruen er dårlig indstillet. Den var 1 1/2 gang ud efter den var helt skruet ind. Og hvor meget er jeres luftskrue skruet ind/ud??
håber i kan give nogen svar... tak ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luft-skruen... Hjælp..!!!
  • #1   9. dec 2004 det med luftskruen lyder fornuftigt nok... men prøv da og indstil mens den står tændt... den kan kun komme til at køre bedre smiley

• #2   9. dec 2004 Luftskrue indstillinger fra standard er helt i bund.. og halvanden omgang ud.. såå... måske skal du stille på den..

• #3   9. dec 2004 ja okay. Men når jeg ikke sidder på og giver gas (tror det er fordi den ingen modstand får) går den ikke ud som nu. Så det bliver svært at indstille mens jeg sidder på, men jeg kan jo self. prøve mig frem. Men er det forskellig fra scooter og hvilken cylle der er på hvordan skruen skal sidde? Fordi jeg har hørt folk sige " den skal bare 1 1/2 gang ud" men det er måske forskelligt???
    Men os tak for svaret så har jeg det at gå efter,,,

• #4   9. dec 2004 havde ikke set alle de andre svar, så tak for jeres hjælp. Men jeg vil prøve mig frem så, fordi jeg kan høre det burde være tegn på den skrue...

Kommentér på:
Luft-skruen... Hjælp..!!!

Annonce