motor går dårligt {{forumTopicSubject}}
hej sg.
jeg har lige erhvervet mig ny udstødning og ny 140 ccm motor til min thumpstar roadripper. da alt var monteret gik den perfekt, meen efter jeg har haft et uheld med vand i tanken går den pisse dårligt, tanken er helt tør for vand nu og godt ren, karburatoren er godt renset men stadig ingen virkning, tændrør skiftet, renset og så videre, knastkæden tjekket om den stod forkert stod dog rigtigt, ventiler tjekket om de åbnede for meget eller for lidt, stod også rigtigt, luftfilteret renset, virkede heller ik, pilt helt af ingen forsket.
hvad kan det dog være er ved at få spat.
jeg kan lige starte den i et par huk også ska den ha noget gas for den hakker helt vildt, som om den sætter ud hver anden gang, så kan man li få den lidt om i rpm også dør den ud med et puf med benzin dampe lignene ud af karburatoren
og den slår ofte tilbage i kickstarteren efter det vand hallløj.
så please hjælp en mand i nød, skal bruge den på arbejde i morgen
feb 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Scootere: 2 Emner: 428 Svar: 6.213
jul 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 4 Emner: 87 Svar: 292
jamen det er jo cdi tænding og den kan ikke stilles ?
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 5 Emner: 52 Svar: 804
Eksempel: hæld ca 1 dl i , til en 2-3 liter.. så ryst i crosseren så det lige blir blandet.. så start den lige et par gange, sådan at det "rene" benzin i karbu osv, blir brændt af, indtil karbu spritten kommer ned i cylinder osv
jul 2005
maj 2008
Men ved jo ikke om det lykkedes for dig.. men når det er så skide let, så det da forsøget værd? det har lykkedes for mig mange gange? :D.. uden behov for at skife tændrør, rense karbu, eller skille noget som helst ad?
jul 2005
maj 2008
motor går dårligt