{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Jesper S
Jesper S
Tilmeldt:
15. sep 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

el-start {{forumTopicSubject}}

jeg har en yamaha tzr, hvor el-starteren ikke virker og som jeg har læst mig frem til skal jeg ha nyt batteri, men nu er et af mine spørgsmål så hvad for et batteri ? skal jeg ha et originalt fra fx bruun larsen eller er et fra thansen godt nok ?

mit andet spørgsmål går på relæer, lige efter mit battieri sidder der en holder til et firbens relæ, er der nogen der ved hvad for en slags relæ der skal sidde der? og hvor man kan få sådan en fætter ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  el-start
  • Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   22. sep 2008 det ska nok passe at det er et start relæ..

    tjekker lige hvor mange ledninger, der går, mener det var 4, men må være mere for den kan blinke. dytte og vise lys i instrument brættet..

    er det bedst med et vedligeholdeses frit battieri eller er go-go på alle ?


  • Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   23. sep 2008 ja tror jeg du har smiley

    så lige på det idag, og det er kun det start relæ jeg mangler.. og så evt et nyt batteri..

    så skal jeg bare ha en lille kåbe del og så måske ha kåberne malet, men det er jo en anden snak smiley


  • Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   23. sep 2008 jeg har skam kigge lidt på det diagram du lavede et link til og det passer meget godt med at der går en ledning over til en sikring(fuse), og et kabel over til relæ holderen(starter relay). men spørger lige om det når jeg skal købe det,

Kommentér på:
el-start

Annonce