{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løst/blødt greb, hvad gør jeg?
  • #1   10. nov 2004 ved bagbremsen skal du løsne armen og flytte den bagud og så sætte den på igen og ved forbremsen skal den nok udluftes

    Gøre ved at du spænder en lille skrue op på caliberen, og spænder igen når luften/væsken er løbet ud, og så pumper du bremsen og holder den inde og løsner den skrue igen og spænder den.. Og sådan fortsætter du indtil den er stram, husk at fylde den op med væske.


  • #2   10. nov 2004 Lasse har 100% ret..
    men det kan også være at væsken er blevet for gammel og der er kommet fugt i...
    eller at din slange er mørnet op, men ik sansynligt...

    Nu vi er ved bremser..
    Min scarabeo hyler som en gal når jeg begyndeer at trykke på henholdsvis for/bagbremsen jeg prøved at tage de forreste klodser af og sleb dem godt ned med sandpapir for at se om det ik ku hjælpe, men det har åbenbart ik været fordi de var "glaseret" :-S
    Nogen ideer ???


  • #3   10. nov 2004 bremser hyler næsten altid, specielt forbremsen.. det er fordi der bliver dannet rust på dem. det er normalt. det skal bremses væk.. men det kan være du skal have smurt dem

  • #4   10. nov 2004 ThomasK:
    Nej nej og nej...
    Bremser skal IKKE hyle, og der er ikke rust når den kun lige holder ganske kort tid...
    og jeg har prøvet at bremse hårdt op lige før den blokere for at se om det var en urenhed på skive/klodser men nej...
    Og smøre???
    Du mener vel ik på skiven smiley


Kommentér på:
Løst/blødt greb, hvad gør jeg?

Annonce